کد خبر : 1897145 | 03 فروردين 1402 ساعت 19:30 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب را لو نمی‌دهم

ادعای مربی نروژ: اسپانیا از ما جاسوسی کرد

استال سولباکن، مربی نروژ، در نشست خبری خود ادعا کرد که اسپانیایی‌ها مخفیانه از تمرین تیمش فیلمبرداری کرده‌اند.

ادعای مربی نروژ: اسپانیا از ما جاسوسی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ پنجم فروردین از انتخابی یورو 2024، میهمان اسپانیاست. این اولین بازی دو تیم در راه رسیدن به یورو 2024 آلمان است و نروژی‌ها بهترین بازیکن خود یعنی ارلینگ هالند را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

1834789

استال سولباکن، مربی نروژ، در نشست خبری خود مدعی شد که اسپانیایی‌ها از تمرین تیمش فیلمبرداری کرده‌اند و از این قضیه عصبانی بود. او در پاسخ به سؤالی در مورد ترکیب احتمالی نروژ گفت: «به من اطلاع داده‌اند که یک شبکه اسپانیایی مخفیانه از تمرین ما فیلمبرداری کرده است. این اقدام درست نیست و از من نخواهید تا در مورد ترکیب تیم اینجا حرف بزنم؛چون قرار نیست کار را بیش از این برای مربی اسپانیا راحت کنم.»

سولباکن در مورد جانشین هالند در ترکیب اصلی گفت: «سورلوث و یورگن لارسن می‌توانند به‌عنوان مهاجم شماره 9 بازی کنند. قبل از بازی متوجه خواهید شد کدامیک در ترکیب اصلی قرار دارند.»

سولباکن از روند پیشرفت مارتین اودگارد نیز بسیار راضی است: «جدایی اودگارد از رئال و پیوستنش به آرسنال، هم برای خودش خوب شد و هم برای رئال. رئال توانست بدون اودگارد قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود و اودگارد هم در آرسنال توانست جایگاه خودش را پیدا کند و به یک ستاره بزرگ تبدیل شود. پیشرفت مارتین قطعاً به سود نروژ است.»

دیدگاه‌ها