کد خبر : 1897147 | 03 فروردين 1402 ساعت 19:00 | 20.2K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای دی‌تلگراف

دلیل مسمومیت 5 ستاره هلندی مشخص شد

پنج بازیکن تیم ملی هلند به دلیل مسمومیت غذایی بازی فردا شب برابر فرانسه را از دست دادند و حالا دلیل مسمومیت آنها مشخص شده است.

دلیل مسمومیت 5 ستاره هلندی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در دیداری حساس و تماشایی باید جمعه شب در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی فرانسه برود. 
فدراسیون فوتبال هلند ساعتی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین نفر از بازیکنانی که رونالد کومان برای دیدارهای انتخابی جام ملت‌های اروپا دعوت کرده بود مجبور شدند به دلیل ابتلا به مسمومیت اردو را ترک کنند. ماتیاس دی‌لیخت، کودی خاکپو، اِسون بوتمان، جویی فیرمان و بارت فربروخن بازیکنانی هستند که از اردو خارج شده‌اند.

1774937

بر کسی پوشیده نیست که ملی‌پوشان هلند از غذای هتل "Woudschoten" گلایه داشتند ولی کسی تصور نمی‌کرد که غذای این هتل باعث مسمومیت آنها شود. طبق ادعای نشریه دی‌تلگراف هلند، این پنج بازیکن شب گذشته «مرغ کاری» خورده بودند و همین غذا باعث مسمومیتشان شده است. البته چند بازیکن دیگر نیز همین غذا را مصرف کردند، ولی گویا مقاومت بدنشان به باکتری بیشتر بود و مسموم نشدند. پنج ملی‌پوش مسموم به قدری حالشان بد بود که هر دو بازی برابر فرانسه و جبل‌الطارق را از دست داده‌اند. حالت تهوع و شکم درد شدید، تا صبح آنها را رها نکرد. رونالد کومان امروز در نشست خبری خود قطعا در این مورد توضیحاتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها