کد خبر : 1897184 | 03 فروردين 1402 ساعت 22:10 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

چهار مرد در دسترس برای مهاجم بوشهری

طارمی برای رکورد ویژه دندان تیز کرد!

مهدی طارمی سی‌ویکمین گل ملی خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

طارمی برای رکورد ویژه دندان تیز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز نیمه دوم بازی با روسیه مهدی طارمی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه روسیه را باز کند. او البته ضربه خود را به وسط زد، اما پرش گلر روس‌ها به سمت چپ باعث شد تا ایران به گل تساوی برسد و طارمی هم به سی‌ویکمین گل ملی.

طارمی که آخرین گل‌های خود را در جام جهانی و برابر انگلیس به ثمر رسانده بود، پیش از این هرگز برابر تیمی اروپایی سابقه گلزنی نداشت اما به فاصله چند ماه برابر روسیه و انگلیس گلزنی کرد تا گل‌های مهمی را در کارنامه خود ثبت کرده باشد. نکته جالب اینکه قبل از جام جهانی هم طارمی توانسته بود دروازه اروگوئه را باز کند و با همین گل به استقبال جام جهانی برود.

پیش از این تمام گل‌های مهدی طارمی برابر حریفان آسیایی و آفریقایی بود و در این بین مهمترین گل او در بازی دوستانه برابر الجزایر به ثمر رسید و همچنین مهاجم بوشهری توانسته بود گل صعود ایران به جام جهانی 2018 را هم بزند.

طارمی با این گل فاصله خود با کریم انصاری‌فرد را بیشتر کرد و حالا با 8 گل دیگر، از رکورد علی کریمی در جمع گلزنان ملی ایران عبور می‌کند.

بالاتر از علی کریمی 38 گله، جواد نکونام (39)، سردار آزمون (41) و کریم باقری (50) دیگر شکارهای در دسترس طارمی هستند که شاید تا جام جهانی 2026 فتح شوند، اما رکورد علی دایی همچنان برای این بازیکن غیرقابل دسترس است.

دیدگاه‌ها