کد خبر : 1897235 | 04 فروردين 1402 ساعت 10:23 | 17.3K بازدید | 7 دیدگاه

پدیده ایتالیا: از باخت ناراحتم اما به خودم افتخار می‌کنم

متئو رتگی، مهاجم تیم ملی ایتالیا، از این که توانست در اولین دیدارش با پیراهن این تیم گلزنی کند خوشحال است.

پدیده ایتالیا: از باخت ناراحتم اما به خودم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

تک گل آتزوری در این بازی را رتگی به ثمر رساند که برای اولین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرده و به میدان رفته بود. او پیش از این سابقه بازی در تیم ملی زیر 20 ساله‌های آرژانتین را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که برای تیم بزرگسالان ایتالیا بازی کند. 

این بازیکن پس از پایان این بازی درباره گلی که به ثمر رساند به خبرنگاران گفت: «لورنزو پلگرینی پاس گل بسیار خوبی برای من ارسال کرد و واقعا خوشحال هستم که توانستم گل بزنم و این گل اعتماد به نفسم را بالا برد. دوست داشتم در این بازی برنده شویم و این برایم مهم‌ترین اتفاق بود.»

1834950

او همچنین در گفتگو با RAI Sport درباره احساسی که پس از گلزنی در اولین دیدارش برای ایتالیا دارد اظهار داشت: «من به خاطر این شکست ناراحت هستم اما از این که توانستم برای اولین بار با پیراهن ایتالیا به میدان بروم بسیار خوشحالم. از این که این لباس را به تن دارم، به خودم و خانواده‌ام افتخار می‌کنم. دوست داشتم اولین دیدارم با پیروزی به پایان برسد اما ما باید تلاش کنیم تا اشتباهات‌مان را از بین ببریم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم.»

رتگی در ادامه اضافه کرد: «همه استقبال گرمی از من کردند و نشان دادند که به من اعتماد دارند. خوشحالم که اینجا با آنها هستم. ما دوست داشتیم به خاطر هواداران در این بازی پیروز شویم، بنابراین با ناراحتی اینجا را ترک می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها