کد خبر : 1897242 | 04 فروردين 1402 ساعت 12:15 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

هری کین: رسیدن به این رکورد جادویی است

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، از اینکه توانست در پیروزی در خاک ایتالیا به بهترین گلزنی تاریخ سه‌شیرها تبدیل شود، ابراز خوشحالی کرد.

هری کین: رسیدن به این رکورد جادویی است

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2024 میهمان ایتالیا بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. این دکلان رایس بود که در ابتدای بازی انگلیس را پیش انداخت و در دقایق پایانی نیمه اول، هری کین از روی نقطه پنالتی، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
کین با این گل تعداد گل‌های ملی‌اش را به 54 رساند و بالاتر از وین رونی، به بهترین گلزن تاریخ سه‌شیرها تبدیل شد.

1834973
او در پایان بازی دیشب گفت:"این رکورد اهمیت زیادی دارد. من خیلی هیجان زده بودم که پیراهن انگلیس را پوشیدم، به اینجا برگشتم و رقابت‌ها برای یوروی سال آینده را شروع کردیم. آن صحنه پنالتی بود و وقتی توپ به تور رسید، احساس فوق‌العاده‌ای داشت. لحظه‌ای جادویی بود.
شب فوق‌العاده‌ای بود. ما مدت‌ها بود که در خانه ایتالیا پیروز نشده بودیم. گلزنی و پیروزی در این دیدار خیلی ویژه بود."
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، هم در مورد رکوردشکنی کین گفت:"شکستن این رکورد به چنین شکلی با توجه به اتفاقات اخیر، نشانه‌ای از قدرت شخصیت او است. 
رسیدن به این رکورد با چنین سرعتی که او رسید، دستاوردی شگفت‌انگیز است. عملکرد کلی او در دیدار امشب فوق‌العاده بود. برای او و خانواده‌اش بسیار خوشحالم."

1834974
ساوت‌گیت همچنین درباره صحبت‌های کین در رختکن گفت:"بازیکنان به شکل فوق‌العاده‌ای از او تقدیر کردند. همه می‌دانستند که این لحظه ویژه‌ای است. یک لحظه تاریخی و او شایسته همه این ستایش‌هایی است که دریافت کرده است."
 

دیدگاه‌ها