کد خبر : 1897244 | 04 فروردين 1402 ساعت 11:45 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

دوناروما: پیروزی را به انگلیس هدیه کردیم

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که اشتباهات این تیم در نیمه اول باعث پیروزی تیم ملی انگلیس شده است.

دوناروما: پیروزی را به انگلیس هدیه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان گرت ساوت‌گیت موفق شدند در نیمه اول دو بار دروازه آتزوی را باز کنند. دکلان رایس در دقیقه 13 و هری کین در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی کشورشان گل زدند تا کار برای حریف سخت شود. 

متئو رتگی در نیمه دوم و در دقیقه 56 تک گل ایتالیا را وارد دروازه حریف کرد و با وجود 10 نفره شدن انگلیس در دقیقه 80 با اخراج لوک شاو، این تیم نتوانست نتیجه بازی را به سود خودش تغییر دهد. 

1834978

دوناروما پس از پایان این بازی در گفتگو با RAI Sport اظهار داشت: «وقتی شما تمام نیمه اول را به تیمی با قدرت و کیفیت تیم ملی انگلیس هدیه می‌کنید، باید هم منتظر پیروزی آنها باشید چون این تیم به شما ضربه خواهد زد.»

او با تمجید از عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما مجبور بودیم روی نیمه دوم حساب کنیم و توانستیم خودمان را دوباره پیدا کنیم. ما نشان دادیم که می‌خواهیم همچنان به شگفتی آفریدن ادامه دهیم، می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم و این شکست را در همین مرحله انتخابی جبران خواهیم کرد.»

بازی بعدی ایتالیا برابر مالت در روز یکشنبه برگزار خواهد شد و مقدونیه شمالی و اوکراین هم در این گروه حضور دارند.

دیدگاه‌ها