کد خبر : 1897279 | 04 فروردين 1402 ساعت 14:25 | 43.4K بازدید | 34 دیدگاه

انتقام لالیگا: گاوی از فهرست تیم اول بارسلونا خط خورد

گاوی، ستاره بارسلونا، با حکم دادگاه از فهرست تیم اول این باشگاه خط خورد و بار دیگر باید در فهرست تیم جوانان بارسا قرار بگیرد.

انتقام لالیگا: گاوی از فهرست تیم اول بارسلونا خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سپتامبر سال گذشته میلادی قرارداد جدیدی را با گاوی به امضا رساند اما لالیگا اعلام کرد که شرایط این باشگاه و عدم رعایت قوانین فرپلی مالی باعث شده که آنها اجازه ثبت این قرارداد را نداشته باشند. 

خاویر تباس چند هفته قبل اعلام کرده بود که شکایتی رسمی را علیه این باشگاه و تمدید قرارداد گاوی که باعث شده بود او در فهرست تیم اول قرار بگیرد مطرح کرده است. 

این دادگاه هم به سود لالیگا رای داد و اعلام کرد که این باشگاه اجازه ثبت قرارداد جدید این بازیکن را ندارد. آنها همچنین سه‌شنبه گذشته مدعی شدند که تجدید نظر در این پرونده ممکن است چون درخواست بارسا پس از پایان مهلت قانونی ارائه شده است. 

حالا نام گاوی از فهرست تیم اول بارسلونا در سایت لالیگا حذف شده است. نام او در بخش هافبک‌ها دیده نمی‌شود و با توجه به این که در چند هفته اخیر در وینگر چپ کاذب بازی کرده، نامش در بخش مهاجمان هم نیست. 

1835103

با این حال، این تصمیم و حضور او در فهرست تیم جوانان باشگاه باعث نمی‌شود که آسیبی به حضور او در ترکیب مدنظر ژاوی وارد شود و او همچنان عضو جدایی ناپذیر این تیم خواهد بود. 

اما این اتفاق ضربه بزرگی به این هافبک اسپانیایی و مدیران بارسا بود که اطمینان داشتند می‌توانند لالیگا را در این دادگاه شکست دهند. این باشگاه همچنین اطمینان دارد که این اتفاق تاثیری در ادامه حضور این ستاره در تیمش نخواهد داشت. 

تنها تفاوتی که با توجه به شرایط پیش آمده ایجاد خواهد شد این است که گاوی که در طول چند ماه اخیر پیراهن شماره شش بارسا را به تن کرده بود، باید بار دیگر با شماره 30 برای این تیم به میدان برود. 

دیدگاه‌ها