کد خبر : 1897294 | 04 فروردين 1402 ساعت 15:55 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

شور و شوق، چیزی که از رامین نمی‌توانید بگیرید

رامین رضاییان همچنان با شور و شوق زیاد در ترکیب تیم ملی به میدان می رود.

شور و شوق، چیزی که از رامین نمی‌توانید بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در دوران حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادرفنی تیم ملی، رامین رضاییان از ترکیب ایران کنار رفته بود و اگر این مربی می‌ماند، شاید رامین رنگ جام جهانی را هم نمی‌دید، اما با بازگشت کارلوس کی روش شرایط برای او تغییر کرد.

رضاییان در جام جهانی قطر برای ایران به عنوان یار فیکس به میدان رفت و حالا با حضور امیر قلعه نویی نیز انتخاب اول این مربی باتجربه برای دفاع راست کسی نیست جز رامین رضاییان.

رضاییان که فصل خوبی را با سپاهان شروع کرده و ادامه می دهد، در بالاترین سطح فنی خود قرار دارد و این شرایط فنی خوب را همراه خود به تیم ملی آورده است.

1835115

رامین در مصاف روز گذشته ایران و روسیه نمایش مطلوبی در ترکیب تیم ملی داشت. او با شور و شوق زیاد برای بازی در ترکیب ایران، سعی کرد یکبار دیگر توانایی هایش را نشان بدهد و به نظر می‌رسد با توجه به اعتقاد قلعه نویی به سبک بازی اش و شباهت‌های شکل بازی او با تفکرات سرمربی تیم ملی، رضاییان حداقل یک دوره طولانی دیگر در تیم ملی حضور داشته باشد و یکی از نفرات کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشد.

سرعت بازی رضاییان، ضربه به توپ فوق العاده و ارسال‌های بی نقص و البته رونده بودن او در پست دفاع کناری دقیقا همان چیزی است که قلعه نویی از دفاع راست تیمش می‌خواهد و رامین این موضوعات را به خوبی اجرا می‌کند. هرچند که او یک رقیب جدی به نام صادق محرمی دارد و باید برای ماندن در ترکیب ثابت مشقت‌های زیادی را تحمل کند.

دیدگاه‌ها