کد خبر : 1897295 | 04 فروردين 1402 ساعت 15:47 | 103.1K بازدید | 41 دیدگاه

گزینه اصلی هدایت رئال مشخص شد: مربی محبوب پرز!

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، امیدوار است که بتواند بار دیگر با زین الدین زیدان در این تیم همکاری کند.

گزینه اصلی هدایت رئال مشخص شد: مربی محبوب پرز!

به گزارش "ورزش سه"، احتمال قطع همکاری رئال مادرید با کارلو آنچلوتی پس از پایان فصل 23-2022 بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

نتایج نه چندان خوب رئال در رقابت‌های لالیگا در طول این فصل، سه شکست متوالی در سوپر جام، نیمه نهایی کوپا دل ری و لالیگا برابر بارسا و اختلاف 12 امتیازی با این تیم در صدر جدول باعث شده که آنها از عملکرد این مربی ایتالیایی رضایت چندانی نداشته باشند. 

نام بسیاری از مربیان شناخته شده مانند توماس توخل و مائوریتسیو پوچتینو و همچنین رائول گونزالس که در حال حاضر هدایت تیم دوم رئال را برعهده دارد و نتایج خوبی هم با این تیم گرفته به عنوان گزینه جانشینی آنچلوتی مطرح شده است. 

بسیاری از توخل به عنوان گزینه اصلی این باشگاه برای فصل آینده نام می‌بردند و حتی گفته شده بود که او در حال یادگیری زبان اسپانیایی است اما تصمیم شب گذشته بایرن مونیخ برای اخراج یولیان ناگلزمان و توافق با سرمربی سابق چلسی باعث شده که به احتمال زیاد اسم او از این فهرست حذف شود.

1835117

در این میان بعضی از رسانه‌های اسپانیایی هم از احتمال بازگشت دوباره زیدان به نیمکت رئال خبر داده بودند اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، این اتفاق را بسیار دشوار توصیف کرده بود. 

این مربی فرانسوی که در طول دوران حضورش در رئال مادرید جام‌های بسیاری از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورده بود خواهان ایجاد تغییرات گسترده در فهرست این تیم و جذب بازیکنان مدنظرش در پست‌های مختلف است و همین موضوع دلیل اختلاف او با مدیران این باشگاه و جدایی‌اش بود. 

با این حال کادنا سر مدعی شده که ستاره سابق رئال همچنان گزینه محبوب پرز است و او علاقه بسیاری به همکاری دوباره با زیدان به عنوان سرمربی این تیم دارد و آماده است تا مذاکرات را آغاز کند.

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که زیدان بدون برآورده شدن خواسته‌هایش و جذب بازیکنانی در خط حمله و خط دفاع حاضر باشد بار دیگر به سانتیاگو برنابئو برگردد و هدایت رئال را برعهده بگیرد. 

دیدگاه‌ها