کد خبر : 1897307 | 04 فروردين 1402 ساعت 16:44 | 69.7K بازدید | 49 دیدگاه

اوزیل: به خاطر بدرفتاری گواردیولا به رئال رفتم

مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید، فاش کرد که رفتار پپ گواردیولا باعث شده که او این باشگاه را انتخاب کند.

اوزیل: به خاطر بدرفتاری گواردیولا به رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل روز چهارشنبه با انتشار پستی در صفحه توییترش به صورت رسمی و در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

او در این پست از تمامی باشگاه‌هایی که زمانی برای آنها به میدان رفته بود تشکر کرد و عکسی که برای این بیانیه انتخاب کرده بود، عکسی بود که با پیراهن رئال مادرید داشت و بار دیگر عشق و علاقه خاص او به این تیم را نشان می‌داد. 

این بازیکن آلمانی در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو به یکی از بازیکنان محبوب هواداران رئال تبدیل شد و پس از جدایی از این باشگاه هم همچنان دست از ابراز علاقه به این تیم برنداشت و متقابلا مورد محبت هواداران این باشگاه اسپانیایی هم قرار داشت. 

این ستاره سابق آلمان در گفتگو با مارکا درباره پیوستنش به رئال اظهار داشت: «باید بین رئال و بارسلونا تصمیم می‌گرفتم. در آخر مسئله پول نبود که باعث شد رئال را انتخاب کنم. نمی‌دانم کسی از این موضوع خبر دارد یا نه اما من در آن زمان از هر دو باشگاه بازدید کردم و تفاوت آنها حضور ژوزه مورینیو بود. 

1835137

او من را به بازدید ویژه و خاص از ورزشگاه و باشگاه رئال مادرید برد. مورینیو در رفتن به ورزشگاه همراهی‌ام کرد و تمامی جام‌هایی که این باشگاه به دست آورده بود را نشانم داد. دیدن این جام‌ها باعث شد که مو به تنم سیخ شود.»

اوزیل درباره رفتن به بارسلونا اضافه کرد: «بازدید از بارسلونا با اشتیاق زیادی همراه نبود. چیزی که بیشتر از همه ناامیدی و ناراحتی‌ام شد این بود که گواردیولا حتی به خودش زحمت نداد که برای دیدنم بیاید. پیش از این سفر واقعا سبک بازی بارسلونا را دوست داشتم و می‌توانستم خودم را در این تیم تصور کنم اما رئال نظرم را کاملا تغییر داد.»
او با تمجید از رفتار مورینیو ادامه داد: «بنابراین باید بگویم که ژوزه مورینیو بدون تردید مهم‌ترین عامل در تصمیمی بود که آن زمان گرفتم. پس از این که از هر دو باشگاه بازدید کردم، تصمیمم صددرصد مشخص بود: می‌خواستم مادریدیستا باشم.»
این بازیکن در طول دوران حضورش در رئال مادرید موفق شد قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری با این تیم تجربه کند و پس از آن در سال 2013 با قراردادی به ارزش 42 میلیون پوند راهی آرسنال شد.

دیدگاه‌ها