کد خبر : 1897311 | 04 فروردين 1402 ساعت 17:02 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

آیلتون در یک بازی آماتور به میدان می‌رود

بازگشت آقای گل سابق بوندس لیگا در 49 سالگی

آیلتون ستاره سابق وردربرمن که عنوان آقای گلی بوندس لیگا را نیز به دست آورد، قرار است در یک بازی از لیگ محلات به میدان برود.

بازگشت آقای گل سابق بوندس لیگا در 49 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، در دوران طلایی وردربرمن در سال‌های ابتدایی قرن جدید که با یک دبل قهرمانی داخلی در آلمان همراه بود، یک نام بیش از همه خودنمایی می‌کند. آیلتون برزیلی با نام کامل آیلتون گونکالوس داسیلوا، ستاره آن روزهای وردربرمن بود که در فصل قهرمانی این تیم در بوندس لیگا (2003 – 2004) توانست 25 بار برای تیمش گلزنی کرده و عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

آیلتون که اکنون 49 ساله است، در سال 2014 کفش هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد. اما او اکنون با بازگشت دوباره به میادین، خبرساز شده است چرا که او قرار است در تاریخ 30 آوریل و در دیداری از سطح سه مسابقات ناحیه دیپ هولز میته برای تیم تی‌اس‌وی باسوم 3 و در دیدار برابر اس‌سی تویست‌رینگن 5 به میدان برود.

1835144

نشریه کیکر با انتشار این خبر نوشت هواداران باسوم 3 نباید امیدوار باشند که تیم مورد علاقه آنها در ادامه فصل، یک مهاجم تقویت کننده برجسته را در ترکیب تیمشان داشته باشند چرا که آیلتون تنها برای یک بازی به میدان می‌رود. این تیم در حال حاضر با سه امتیاز در انتهای جدول منطقه ای قرار داشته و دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارد.

آیلتون برای این بازی نیازی نیست تا مسافت طولانی را طی کند. بهترین گلزن سابق بوندس لیگا، سه سال است که در برمن و در 30 کیلومتری باسوم زندگی می‌کند. این مهاجم برزیلی به صورت پراکنده و به عنوان سفیر وردربرمن مشغول به کار است.

1835145

اما چرا آیلتون قصد دارد برای باسوم به میدان برود؟ در حالی که بدون شک تعداد زیادی از باشگاه‌های آماتور بزرگ در منطقه برمن وجود دارند که مرتباً برای کسب امتیاز و صعود به رده‌های بالا می‌جنگند؟ یورگن شفر از اعضای رسانه ای تیم باسوم به کیکر گفت که آیلتون با یکی از اعضای باشگاه دوستی نزدیکی دارد و به همین دلیل ترجیح داده برای این تیم به میدان برود.

شفر ابراز امیدواری کرد که در 30 آپریل، تماشاگران زیادی به استادیوم بیایند و یک روز طلایی در تاریخ این باشگاه به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها