کد خبر : 1897337 | 04 فروردين 1402 ساعت 21:14 | 60.6K بازدید | 10 دیدگاه

شلیک سون، کلینزمن را 30 سال جوان کرد (عکس)

در لحظه گل دوم سون هیونگ مین به کلمبیا، یورگن کلینزمن همچون روزهای جوانی خوشحالی خاصی را انجام داد.

شلیک سون، کلینزمن را 30 سال جوان کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره‌جنوبی اولین بازی خود با هدایت یورگن کلینزمن را در مقابل کلمبیا انجام داد. این دیدار با 21 دقیقه تاخیر آغاز شد اما با این وجود کره‌جنوبی شروع بسیار خوبی داشت و توانست در نیمه نخست دو گل بزند؛ گلهایی که با ضربات سون هیونگ مین به ثمر رسید.

نکته جالب اینکه سون در بازی امروز نقش هافبک تهاجمی را داشت و حالا یورگن کلینزمن از این انتخاب خود دفاع می‌کند و می‌گوید: «سون هر جا باشد، چه مرکز و چه کنار، ستاره خواهد بود. من زیاد روی پست تاکید ندارم و ترجیحم این است که بازیکنان شناور بازی و با درک نسبت به یکدیگر از هم پشتیبانی کنند.»

کلینزمن همچنین در لحظه‌ای که خبرنگاری راجع به گل سون هیونگ مین از او سوال کرد، نتوانست خنده و اشتیاق خود را پنهان کند و گفت: «واقعا حس بسیار خوبی بود.» اما سرمربی آلمانی در لحظه گل دوم سون که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، واکنش شدیدتری نشان داد و در حالی که مشتهای خود را گره کرده بود، به سمت تماشاگران چرخید و خوشحالی خود را با آنها به اشتراک گذاشت.

1835193
1835194

این واکنش سرمربی آلمانی واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و طرفداران کره با انتشار تصاویر کلینزمن در آن لحظه، شور و شوق او را مورد ستایش قرار دادند.

سون هیونگ مین نیز بعد از گل دوم به سراغ یورگن رفت و این گل را به او تقدیم کرد تا در شروع کار، رابطه سرمربی و کاپیتان کره به بهترین شکل ممکن پیش برود.

البته در نیمه دوم کره‌جنوبی دو گل در سه دقیقه دریافت کرد و در ادامه نیز باوجود نمایش خوب، نتوانست حریف را شکست دهد تا کلینزمن با نتیجه تساوی کار را شروع کند.

1835195
1835196

دیدگاه‌ها