کد خبر : 1897413 | 05 فروردين 1402 ساعت 12:42 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی مهم‌تر از رکوردهای فردی است؛

سون: با کلینزمن از این هم تهاجمی‌تر خواهیم شد

سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی، معتقد است این تیم می‌تواند در ادامه روزهای بهتری را با یورگن کلینزمن تجربه کند.

سون: با کلینزمن از این هم تهاجمی‌تر خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی با هدایت یورگن کلینزمن آلمانی در دیداری دوستانه که در استادیوم فوتبال مونسو در شهر اولسان برگزار شد، مقابل کلمبیا به تساوی 2-2 دست یافت.

سون هیونگ مین در دقایق 10 و 47 نیمه اول دو گل متوالی را برای کره به ثمر رساند و 2-0 پیش افتاد، اما در نیمه دوم گل‌های خامس رودریگز و سپس خورخه کاراسکال کار را به تساوی کشاند.

سون با این دو گلی که به ثمر رساند از رکورد 36 گل پارک آی چئون عبور کرد و به سومین گلزن تاریخ کره جنوبی تبدیل شد. او همچنین رکورد شگفت‌انگیز دیگری را هم ثبت کرد. رکورد سه بازی متوالی گلزنی مقابل کلمبیا؛ سون هیونگ مین تنها بازیکن کره‌ای است که به کشوری غیر از آسیایی در سه بازی متوالی گل زده است.

با این حال سون از این رکوردشکنی خیلی خوشحال به نظر نمی‌رسید چون کره نتوانست کلمبیا را شکست دهد. او در این باره گفت: "من برای پیروزی تیم نسبت به گل‌های فردی ارزش بیشتری قائل هستم."

سون درباره کار با کلینزمن گفت: " سرمربی باعث می‌شود بازیکنان احساس راحتی کنند. فکر می‌کنم می‌توانیم بازی‌های بهتری انجام دهیم و فوتبال تهاجمی‌تری بازی کنیم. امیدوارم این اتفاق در ادامه رخ دهد. هدیه به هواداران این است که در نهایت به آن‌ها یک پیروزی بدهیم، اما حیف است که ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها