کد خبر : 1897339 | 04 فروردين 1402 ساعت 22:05 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

برایش متاسفم ولی؛

مربی اسپانیا: خوشحالم فردا هالند در زمین نیست

لوییس دلافوئنته از اینکه فردا ارلینگ هالند برابر اسپانیا به دلیل مصدومیت غایب است، ابراز خوشحالی کرد.

مربی اسپانیا: خوشحالم فردا هالند در زمین نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا شب در اولین بازی دور انتخابی یورو 2024 میزبان نروژ است. لاروخا حالا لوییس دلافوئنته را به جای لوییس انریکه روی نیمکت می‌بیند و در فهرست تیم نیز بازیکنان جدید زیادی دیده می شوند. بسیاری از ملی پوشان اسپانیا در جام جهانی اخیر جایی در فهرست دلافوئنته ندارند.

1835200

مربی اسپانیا در نشست خبری امروز خود گفت: «خوب شروع کردن حیاتی است و به ما اطمینان و آسودگی خاطر خواهد داد. از تلاش بازیکنانم در تمرینات به وجد آمده‌ام و هدف ما چیزی جز پیروزی در بازی فردا نیست.»

غیبت ارلینگ هالند در تیم نروژ: «برای هالند متاسفم و ناراحتم که مصدوم شد. اگر بگویم دوست داشتم او را فردا در زمین ببینم، دروغ گفته‌ام.»

برنامه اسپانیا برای بازی فردا: «دوست دارم تیمم برنامه‌های متفاوتی در زمین پیاده کند. ما پلن A و B داریم و قرار نیست فقط به یک سبک بازی کنیم. بسته به حریف و نیز جریان بازی، سبک ما تفاوت پیدا خواهد کرد.»

1739380

72 ساعت بعد، بازی برابر اسکاتلند: «قطعا باید از سیستم چرخشی استفاده کرد ولی ابتدا بگذارید بازی فردا تمام شود و شرایط بازیکنان را بسنجم. می‌دانم که بازیکنانی که فردا در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت، همه توانشان را خواهند گذاشت و من فعلا به بازی بعدی فکر نمی‌کنم.»

درخواست از سبایوس و گاوی برای کنار گذاشتن اختلافات: «در مورد جزئیات گفت‌وگویم با این دو بازیکن حرف نمی‌زنم ولی هر دو حرفه‌ای هستند و الان برای پیراهن اسپانیا می‌جنگند. اختلافات باشگاهی را کنار گذاشته اند و مشکلی بینشان نیست.»

مشکل اسپانیا در ضربات پنالتی(حذف در دو جام جهانی اخیر در ضیافت پنالتی ها): «در فوتبال می توان پیشرفت کرد و ما روی پنالتی‌ها هم کار می‌کنیم. الان به شکل واضح می‌دانم چه کسی پنالتی زن اول است. او باید حس مسئولیت‌پذیری و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.»

دیدگاه‌ها