کد خبر : 1897363 | 05 فروردين 1402 ساعت 01:16 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

شروع توفانی شیاطین سرخ با سرمربی جدید

سوئد 0- بلژیک 3: عملیات احیای لوکاکو توسط تدسکو!

بلژیک توانست به لطف درخشش روملو لوکاکو، با نتیجه سه بر صفر از سد سوئد عبور کند.

سوئد 0- بلژیک 3: عملیات احیای لوکاکو توسط تدسکو!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تجربه دومینیکو تدسکو روی نیمکت تیم ملی بلژیک برای این تیم خوش یمن بود. شیاطین سرخ اروپا در دیداری از مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2024، در سوئد دست پر زمین مسابقه را ترک کرده و با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست دادند.

بلژیک که پس از جدایی مارتینز عصر جدیدی در دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند، در این بازی نسبت به میزبان خود برتر بود و ضمن اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، موقعیت‌های بیشتر و بهتری را نسبت به حریف خلق کرد و به چیزی که استحقاقش را داشت، رسید.

ویدئو: 275890

روملو لوکاکو که خاطرات خوبی از جام جهانی و دیدار برابر کرواسی ندارد، ستاره تیمش در این بازی بود. در دقیقه 35 این مسابقه بود که دودی لوکباکیو مهاجم هرتابرلین آلمان از سمت راست با پای چپ، توپ را به روی دروازه ارسال کرد و لوکاکو با ضربه سر، توپ را به تور دروازه رابین اولسن چسباند.

این اتفاق و همکاری دو بازیکن بلژیک در نیمه دوم نیز منجر به یک گل دیگر شد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم، کوین دی بروینه کرنر به دست آمده را به شکل کوتاه کار کرد و توپ را به دودی لوکباکیو سپرد که این بازیکن پس از ورود به درون محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه فرستاد و لوکاکو کار سختی برای باز کردن دروازه خالی سوئد نداشت.

1835248

این پایان شب بی‌نظیر لوکاکو نبود. پس از حرکت فوق‌العاده باکایوکو که با جا گذاشتن تعداد زیادی از بازیکنان سوئد همراه بود، پاس این بازیکن در برابر دروازه خالی به غول بلژیکی رسید تا او در دقیقه ۸۳ هت تریک خود را تکمیل کرده و تیمش را به گل سوم برساند.

1835249

این بازی در نهایت با پیروزی بلژیک به پایان رسید تا اولین حضور دومینیکو تدسکو روی نیمکت تیم ملی بلژیک، در فرندز آرنا با کسب یک پیروزی شیرین و فراموش نشدنی همراه باشد.

ضمن اینکه روملو لوکاکو که روزهای خوبی را در نراتزوری سپری نمی‌کند، با سه گلی که وارد دروازه سوئد کرد، هم تیمش را به پیروزی 3 بر صفر رساند و هم اینکه هواداران بلژیک و اینتر را به آینده امیدوار کرد.

1835247

 

1835250

دیدگاه‌ها