کد خبر : 1897377 | 05 فروردين 1402 ساعت 09:45 | 26.5K بازدید | 12 دیدگاه

پس از صحبت‌های جنجالی در برنامه تلویزیونی

ملاقات ایران و کلینزمن: نه فورا، ولی حتما!

یورگن کلینزمن در شرایطی اولین حضور روی نیمکت کره جنوبی را تجربه کرد که مسابقات مهمی را در پیش خواهد داشت.

ملاقات ایران و کلینزمن: نه فورا، ولی حتما!

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی پائولو بنتو از تیم ملی کره جنوبی، مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به سراغ یورگن کلینزمن رفتند تا سرمربی سابق تیم‌های ملی آلمان و آمریکا، هدایت سون و یارانش را برعهده بگیرد. او چند هفته پیش از انتخاب به عنوان سرمربی جدید کره، در دیداری تدارکاتی برابر کلمبیا روی نیمکت این تیم نشست.

هر چند بازی برای کره ای‌ها خوب آغاز شد و آن‌ها به لطف 2 گل سون هیونگ مین از حریف خود پیش افتادند، ولی کلمبیا توانست به بازی برگردد و این مسابقه با تساوی 2 – 2 به پایان رسید تا سرمربی آلمانی نتواند در نخستین حضورش روی نیمکت کره جنوبی، به پیروزی دست یابد.

کلینزمن در پایان این بازی گفت: از بازیکنانی که تمام تلاش خود را انجام دادند، تشکر می‌کنم. من از هوادارانی که جو خوبی را در استادیوم ایجاد کردند سپاسگزارم. این مسئله باعث شد تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. مایه تأسف است که نیمه دوم را به حریف واگذار کردیم. اما در بقیه زمان بازی خوب بودیم.

1835279

سرمربی آلمانی عملکرد تیمش را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: من نتوانسته‌ام زیاد با تیم تمرین کنم، اما فکر می‌کنم بازیکنان سعی کردند بخشی را که من به آن‌ها یادآوری کردم و مسائلی را که به صورت تاکتیکی با آن‌ها کار کرده بودم را در زمین نشان دهند.

او تاكيد كرد: نکته منفی این بود كه به محض شروع نيمه دوم، دو گل خوردیم و می‌توان گفت تمركزمان كم شد اما در ادامه، بازی خوبی انجام داديم. اگر زمان بازی 120 دقیقه بود، بازیکنان بیشتری می‌توانستند بازی کنند.

کلینزمن در شرایطی نشست خبری خود را به پایان رساند که او دیدارهای سخت و دشواری در ادامه راه مربیگری خود در پیش دارد. سرمربی آلمانی باید تیمش را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند تا آن‌ها را به رویای 63 ساله‌شان برساند.

1835280

او که در جریان دیدار ایران و ولز از رقابت‌های جام جهانی، به همراه یان راش اسطوره ولز و یک کارشناس دیگر مهمان برنامه مشهور Match Of The Day بود، به طرز عجیبی به جانبداری از حریف ایران پرداخت و در میان حرف‌هایش، تیم ملی فوتبال ایران را به نوعی به استفاده از حرکات غیرورزشی در جریان مسابقات، متهم کرد.

حالا ممکن است گذر کلینزمن و ایران یک بار دیگر و این مرتبه در یک تورنمنت مهم به هم بخورد. ایران و کره جنوبی در سال‌های گذشته بارها و بارها به مصاف هم رفته‌اند و هیچ بعید نیست که در صورت راهیابی ایران و کره به مراحل بالاتر جام ملت‌های آسیا، کلینزمن با تیمی روبه‌رو شود که چند ماه پیش صحبت‌های جنجالی را درباره‌اش به زبان آورد.

1835281

دیدگاه‌ها