کد خبر : 1897422 | 05 فروردين 1402 ساعت 13:14 | 16.9K بازدید | 6 دیدگاه

ورزشگاه جدید میلان در لامائورا

پروژه ترک سن‌سیرو مثبت پیش می‌رود

قرار است به زودی پروژه ساخت استادیوم جدید میلان کلید بخورد.

پروژه ترک سن‌سیرو مثبت پیش می‌رود

 به گزارش "ورزش سه"، گری کاردیناله، مالک میلان، این هفته در ایتالیا بوده و جلسات متعددی را با نمایندگان باشگاه و مناطق مختلف شهر برگزار کرده است تا برنامه‌هایی برای یک استادیوم جدید ارائه دهد.

بعد از ظهر جمعه، فرماندار لمباردی آتیلیو فونتانا به TV Play گفت که دیدار اخیر او با بنیان‌گذار RedBird Capital مثبت و سازنده بود. فرماندار به مطبوعات گفت: "باید بگویم که دیدار با کاردیناله مثبت بود. ایده خوب است، خواهیم دید که چگونه در سطح طراحی با هم ترکیب می‌شود. فکر می‌کنم باید با هم صحبت کنیم و جزئیات بیشتری را بررسی کنیم.

1835372
سه طبقه و هفتاد هزار صندلی؛ این ظرفیت ورزشگاه جدید میلان خواهد بود. اطراف استادیوم هم یه فضای سبز خیلی بزرگ ساخته خواهد شد.

طبق گزارش‌های منتشر شده در ریپوبلیکا، میلان برنامه‌هایی برای ساخت یک استادیوم سه طبقه با ظرفیت 70 هزار نفری رنفر در منطقه La Maura، در فاصله‌ای دورتر از سن سیرو در حومه شهر، دارد. داشتن صندلی‌های کافی در استادیوم جدید بسیار مهم است تا قیمت بلیط در مقایسه با آنچه در زمین قدیمی آن‌ها وجود دارد، بیش از حد افزایش پیدا نکند.

برنامه‌ها برای استادیوم جدید همچنین شامل یک بخش جهت خدمات‌رسانی به مهمانان و هواداران است که به عنوان یک ضرورت برای افزایش درآمد پس از دور شدن قریب‌الوقوع از سن سیرو در نظر گرفته می‌شود.

1835375

دیدگاه‌ها