کد خبر : 1897429 | 05 فروردين 1402 ساعت 13:33 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

فروش 37 هزار بلیت دیدار میلان و ناپولی

تعداد 37 هزار قطعه بلیت از دوئل میلان و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا به فروش رفته است.

فروش 37 هزار بلیت دیدار میلان و ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم‌های میلان و ناپولی باید در سیزدهمین روز از فروردین در رقابت‌های سری آ به مصاف هم بروند، از اکنون 37 هزار قطعه بلیت تقابل دو تیم در تاریخ 23 فروردین و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فروش رفته است.

مسابقه رفت در سن سیرو و به میزبانی میلان برگزار خواهد شد. هر چند که روسونری وضعیت چندان مناسبی ندارد و در چهار دیدار قبلی خود پیروزی را کسب نکرده، اما هواداران این تیم امیدوار هستند تا شاگردان پیولی دست به معجزه زده و راهی مسابقه نیمه نهایی شوند.

با وجود این مسئله، هواداران میلان حمایت خود از تیمشان را اعلام کردند. صبح جمعه اولین دسته از بلیت‌های رزرو شده برای دارندگان کارت CRN به میزان 10 هزار قطعه در دسترس قرار گرفت که ظرف 2 ساعت به فروش رفت.

علاوه بر این ارقام، 27 هزار عضو باشگاه در حال حاضر صندلی‌های خود را در جوزپه مه آتزا برای دیدار اروپایی مقابل پارتنوپی رزرو کرده‌اند.

بلیت‌های مرحله یک چهارم نهایی غیرقابل انتقال خواهند بود، بنابراین هوادارانی که قبلاً بلیت‌های خود را رزرو کرده‌اند، نمی‌توانند آن را بفروشند یا به شخص دیگری منتقل کنند. دارندگان حساب‌های شخصی می‌توانند حداکثر چهار بلیط را برای این بازی خریداری کنند.

انتظار می‌رود که تا قبل از شروع بازی رفت، تمامی بلیت‌های درنظر گرفته شده برای این بازی فروخته شود.

دیدگاه‌ها