کد خبر : 1897436 | 05 فروردين 1402 ساعت 13:59 | 22.6K بازدید | 12 دیدگاه

در انتظار آغازی دشوار: توخل وارد آلیانز شد (عکس)

توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، لحظاتی قبل وارد ورزشگاه آلیانز آرنا شد.

در انتظار آغازی دشوار: توخل وارد آلیانز شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته رسما اعلام کرد که به همکاری با یولیان ناگلزمان پایان داده و از این به بعد توخل قرار است روی نیمکت این تیم بنشیند. 

این تصمیم به حدی ناگهانی بود که بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شدند که حتی خود ناگلزمان هم اولین بار این خبر را در شبکه‌های خبری دید و تا پیش از آن اطلاعی از تصمیم مدیران بایرن نداشت. 

گفته می‌شود که علاقه رئال مادرید به توخل و انتخاب او به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی در پایان فصل جاری باعث شد که مدیران بایرن که قصد داشتند پس از اتمام مسابقات این فصل با او برای هدایت این تیم وارد مذاکره شوند، نگران از دست دادن او باشند و در فاصله کوتاهی تا پایان فصل با این مربی قرارداد ببندند. 

این تصمیم در حالی گرفته شد که ناگلزمان هنوز فرصت کسب سه‌گانه برای بایرن را داشت و در آستانه دو بازی حساس برابر دورتموند در بوندسلیگا و مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود.
 

1835395

توخل لجظاتی قبل وارد ورزشگاه آلیانز آرنا شد و قرار است مراسم معارفه او عصر امروز در حضور مدیران بایرن مونیخ مانند حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان برگزار شود. 

این مربی آلمانی که پس از اخراج از چلسی در ماه سپتامبر سال گذشته هدایت تیمی را برعهده نگرفته بود حالا قرار است روی نیمکت بایرن بنشیند و در اولین حضورش باید در دیداری بسیار حساس که می‌تواند تعیین کننده قهرمان بوندسلیگا باشد به مصاف دورتموند برود. 
 

1835396

دیدگاه‌ها