کد خبر : 1897437 | 05 فروردين 1402 ساعت 14:19 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

سجاد 1402 از رکود خارج می‌شود (عکس)

سجاد شهباززاده که با هیاهویی زیاد به استقلال اضافه شد، هنوز نتوانسته در ترکیب این تیم گلزنی کند.

سجاد 1402 از رکود خارج می‌شود (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سجاد شهباززاده فصل خوبی را سپری نمی‌کند و در پی این است هرچه زودتر به این روزهای کابوس‌وار پایان بدهد و‌ تبدیل به همان مهاجم اثرگذاری شود که در دوره اول حضورش در استقلال از خود نشان داده بود.

این سومین فصل‌ غیر متوالی است که شهباززاده پیراهن استقلال را بر تن می کند و اولین بازیکنی بود که در نقل و انتقالات پیش فصل قراردادش را با این تیم رسمی کرد. سجاد اما در این فصل به جز یکی‌، دو‌ بازی در تمام بازی‌ها نیمکت‌نشین بود. 

البته شهباززاده در مصاف با نفت مسجد سلیمان می‌توانست با پنالتی اولین گل خود را به ثمر برساند، اما درنهایت این ضربه را قایدی زد تا سجاد در انتظار ثبت اولین گل فصل خود در جریان مسابقه بماند.

در دیدار با نساجی هم این مهاجم یک موقعیت صد درصد را به بیرون زد و همان اتفاق باعث آسیب دیدگی دست ساپینتو ناشی از عصبانیت شدید شد!  
تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داده که شهباززاده دو فصل خوب را در سپاهان سپری کرده و حتی در لیگ بیستم با به ثمر رساندن 20 گل بهترین گلزن مسابقات شد.

سجاد اولین گلش را قبل از عید به نساجی زد، اما در یک بازی دوستانه. او از روی نقطه پنالتی گل زد تا سال را خوب به پایان برساند. 
دیدار با ذوب آهن در اولین بازی سال جدید آبی‌ها فرصت خوبی برای این مهاجم است تا اولین گل رسمی‌اش را به ثمر برساند، سجاد تجربه زیادی در بازی مقابل ذوب دارد. او بارها با پیراهن سپاهان در دربی در برابر سبزپوشان بازی کرده ‌و امیدوار است یک گل طلایی برای پایان این دوران رکورد به ثمر برساند.

1835398

دیدگاه‌ها