کد خبر : 1897455 | 05 فروردين 1402 ساعت 15:25 | 35.1K بازدید | 11 دیدگاه

صالح حمیدزیچ: تا 11 شب یکشنبه به ناگلزمان باور داشتیم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید مدیران این باشگاه تا لحظه آخر از یولیان ناگلزمان حمایت کردند.

صالح حمیدزیچ: تا 11 شب یکشنبه به ناگلزمان باور داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در اقدامی غیرمنتظره تصمیم به اخراج ناگلزمان گرفت و این خبر را شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد. 

این تصمیم از نگاه بسیاری از هواداران این تیم، فوتبال‌دوستان، خبرنگاران و کارشناسان عجیب بود و حواشی بسیاری را برای آن‌ها به همراه داشت.

آن‌ها همچنین با انتشار بیانیه‌ای از امضای قرارداد با توماس توخل به عنوان سرمربی جدیدشان خبر دادند و مراسم معارفه این مربی آلمانی از دقایقی قبل در ورزشگاه آلیانز آرنا آغاز شده است. 

صالح حمیدزیچ در نشست خبری این مراسم درباره تصمیم باشگاه بایرن گفت: «ما تا ساعت 11 شب یکشنبه به یولیان باور داشتیم. از همدیگر حمایت کردیم و درباره تمرینات و مسابقات حرف زدیم. روز دوشنبه جلسه‌ای داشتیم و همه چیز را تحلیل کردیم. اگر به آمار نگاه کنید صداقت فوتبال را می‌بینید. وقتی شاهد افت منحنی قدرت هستید باید واکنشی نشان دهید. 

1835464

ما باور داشتیم و بین خودمان امید داشتیم که شرایط خوب پیش برود اما وقتی دیگر چیزی شما را متقاعد نمی‌کند، چاره‌ای جز واکنش نشان دادن ندارید. خوشبختانه گزینه‌های بسیار خوبی در دسترس ما بود و همه چیز خیلی سریع پیش رفت. 

ما به یولیان باور داشتیم و از همان دقیقه اول تا آخر حامی او و کادرش بودیم. همه می‌دانید که همکاری ما چقدر نزدیک بود. یولیان مربی بسیار خوبی است و ما بازیکنان بسیار خوبی هم داریم اما این همکاری بیشتر از این ممکن نبود و سازگاری لازم وجود نداشت. حالا زمان آن رسیده بود که تصمیم بزرگی بگیریم.

این تصمیم آسان نبود. ما رابطه کاری خیلی خوبی با یولیان داشتیم. من می‌دانم که این تصمیم در بین هواداران هم از اقبال زیادی برخوردار نیست. خیلی به این کار فکر کردیم و به نظر خودمان، بهترین تصمیم را برای باشگاه بایرن گرفتیم.»

دیدگاه‌ها