کد خبر : 1897467 | 05 فروردين 1402 ساعت 16:20 | 63.6K بازدید | 36 دیدگاه

کان: دو شب به خاطر اخراج ناگلزمان نخوابیدم

اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید تصمیم‌گیری درباره اخراج یولیان ناگلزمان برایش بسیار دشوار بوده است.

کان: دو شب به خاطر اخراج ناگلزمان نخوابیدم

به گزارش "ورزش سه"، شایعاتی درباره تصمیم بایرن در زمینه اخراج ناگلزمان از دو شب قبل در بسیاری از رسانه‌های آلمانی منتشر شد. 

این باشگاه شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که با این مربی جوان قطع همکاری کرده و با توماس توخل برای نشستن روی نیمکت بایرن به توافق رسیده و از این به بعد او هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. 
مراسم معارفه توخل ساعتی قبل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شد و این مربی آلمانی به همراه حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. 

کان در ابتدا درباره تصمیمی که از سوی مدیران بایرن گرفته شد گفت: «چند روز اخیر برای همه ما بسیار سخت بود. این روزها آسان نیستند. من یک یا دو شب نتوانستم بخوابم. این بخش‌هایی از این کار است که برای هیچکس جالب نیست اما در هر حال بخشی از کار ما است. پشت هر مربی، فردی هم حضور دارد. ما دو سال با یولیان ناگلزمان در کنار هم کار کردیم. او مربی بسیار خوبی است و ما از نظر فردی با هم کنار آمدیم و همکاری خوبی داشتیم.»

او با اشاره به بی‌ثباتی بایرن تحت هدایت ناگلزمان اظهار داشت: «فراز و نشیب در عملکرد تیم از فصل گذشته آغاز شد. دیدار برابر ویارئال در لیگ قهرمانان و بازی با مونشن گلادباخ در جام حذفی نشانگر این موضوع بود. ما ضعف غیرقابل توجیهی هم داشتیم. پیش از آغاز فصل جدید دوباره تیم را تقویت کردیم. در مقطعی مجبور بودیم که تصمیم‌گیری کنیم. 

1835461

بایرن همیشه بالاترین اهداف را دارد. ما می‌توانستیم مسیر راحت‌تر را انتخاب کنیم، اجازه دهیم شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند و امیدوار باشیم که در نهایت به ثبات برسیم. این تیم برابر پی‌اس‌جی توانایی‌هایش را نشان داد. ما به این نتیجه رسیدیم که اهداف‌مان برای این فصل و فصل بعد در خطر است. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که یولیان را برکنار کنیم. به خوبی روی این تصمیم فکر شد. این کار روند مشخصی داشت و مطمئنا تصمیمی احساسی نبود.»

مدیر بایرن با اشاره به مذاکراتی که با سرمربی سابق این تیم داشت اضافه کرد: «در بخشی از کل این روند، اولویت ما این بود که اول با یولیان حرف بزنیم و تصمیم‌مان را به اطلاع او برسانیم. این کاری بود که دیروز انجام دادیم. صحبت بسیار خوبی داشتیم. البته که اتفاقاتی بهتر از این مذاکره هم در زندگی داریم. یولیان بسیار خوب رفتار کرد. 

ما شرایط را برای او توضیح دادیم، این که چه مسائلی را در نظر گرفتیم و او خیلی خوب پذیرفت و درک کرد. ما در بسیاری از زمینه‌ها نظرات یکسانی داشتیم. او مربی درجه یکی است و ما تیم بسیار خوبی هم داریم. اما باید بگوییم که ادامه این مسیر دیگر ممکن نبود. از همان ثانیه اول صددرصد از یولیان حمایت کردیم اما باید بهترین تصمیم را بر اساس اطلاعات و باورمان برای بایرن می‎‌گرفتیم و این کار را کردیم.»

کان درباره حضور توخل در بایرن هم گفت: «نیازی به صحبت درباره کیفیت کار توماس نیست، نتایج او درخشان هستند. زندگی حرفه‌ای او به خوبی نشانگر همه چیز است. هدایت تیمی مانند پاری سن ژرمن آسان نیست. او توانست آن‌ها را به فینال لیگ قهرمانان برساند. توخل از روز اول در چلسی هم بسیار موفق بود و رزومه خیلی خوبی دارد. بسیار خوشحال هستیم که توماس توخل سرمربی جدید ما است.»

1835457

دیدگاه‌ها