کد خبر : 1897474 | 05 فروردين 1402 ساعت 18:30 | 64K بازدید | 16 دیدگاه

شوکه شدیم

باورمان نمی‌شد ارلینگ مصدوم شده است

پدر ارلینگ هالند می‌گوید که هیچکس انتظار نداشت ارلینگ پس از درخشش برابر برنلی مصدوم شده و دو بازی ملی نروژ را از دست بدهد.

باورمان نمی‌شد ارلینگ مصدوم شده است

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند هفته گذشته در پیروزی 6-0 سیتی برابر برنلی در جام حذفی فوتبال انگلیس درخشید و هت‌تریک کرد. او بدون مشکل هم زمین را ترک کرد ولی سپس اعلام شد مصدوم شده و نمی‌تواند تیم ملی نروژ را در دو بازی انتخابی یورو 2024 برابر اسپانیا و گرجستان همراهی کند.

1833604

آلف هالند در این رابطه گفت: «ارلینگ به اردوی تیم در ماربییا رفته بود و همه چیز مهیای حضور او در ترکیب تیم برابر اسپانیا بود ولی معاینات پزشکی نشان دادند که او از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است. برای همه ما غیرمنتظره بود و شوکه شدیم. ارلینگ بسیار غمگین بود چون می‌خواست برای کشورش در این بازی حساس بازی کند.»

پدر هالند ادامه داد: «او در کلینیک منچسترسیتی نیز دوباره معاینه شد و مصدومیتش تایید شده است. در هر صورت چاره‌ای نیست و چیزی بالاتر و مهم‌تر از سلامتی وجود ندارد. ارلینگ باید تلاش کند سریع‌تر به میادین برگردد چون سیتی بازی‌های بسیار حساسی پیش رو دارد.»

لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست که هالند بتواند به بازی حساس 12 فروردین برابر لیورپول که در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد، برسد.

دیدگاه‌ها