کد خبر : 1897502 | 06 فروردين 1402 ساعت 01:14 | 21.2K بازدید | 18 دیدگاه

آلمان ۲-۰ پرو: این تیم روی شاخ فولکروگ می‌چرخد!

آلمان در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ پرو را شکست دهد.

آلمان ۲-۰ پرو: این تیم روی شاخ فولکروگ می‌چرخد!

به گزارش "ورزش سه"، آلمانی‌ها که به دلیل میزبانی در یورو ۲۰۲۴، در رقابت‌های مقدماتی این مسابقات حضور ندارند، امشب در دیداری دوستانه مقابل پرو قرار گرفتند و با دو گل نیکلاس فولکروگ به پیروزی رسیدند.

آلمانی‌ها که بازی را بهتر شروع کرده بودند، در دقیقه 12 به گل اول رسیدند. روی یک پاس بلند بود که کای هاورتز توپ را با سینه برای فولکروگ فراهم کرد و او هم با یک ضربه حساب شده کار را تمام کرد.

ویدئو: 275945
1835544

1835543
در دقیقه 19 همه چیز برای رسیدن آلمان به گل دوم فراهم بود اما واکنش خوب پدرو گایسه، مانع از گلزنی فلورین ویتز و تیمو ورنر شد.
اما برتری ژرمن‌ها سرانجام در دقیقه 33 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. این بار روی نفوذ ماریوس وولف و ارسال کوتاه او، باز هم فولکروگ درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

1835546
1835545

آلمانی‌ها در همان نیمه اول صاحب یکی-دو موقعیت خوب دیگر شدند، اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم آلمانی‌ها ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 60، چیزی نمانده بود سرژ گنابری گل سوم را به ثمر برساند، اما ضربه او به تیر دروازه پرو برخورد کرد.
پنج دقیقه بعد، خطای آبرام روی شلوتربک باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. کای هاورتز پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید. او توانست ضربه برگشتی را وارد دروازه کند، اما با توجه به اینکه بین دو ضربه او، هیچ بازیکن دیگری توپ را لمس نکرده بود، گل او مردود اعلام شد.

1835552
در دقایق باقیمانده باز هم آلمانی‌ها بودند که بر بازی تسلط داشتند و می‌توانستند به گل‌های بعدی برسند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها