کد خبر : 1897513 | 06 فروردين 1402 ساعت 09:16 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

فلیک: باید میزبان قدرتمندی در یورو باشیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید مسئولیت بزرگی که بر دوش تیمش قرار دارد این است که میزبان قدرتمندی در یورو 2024 باشد.

فلیک: باید میزبان قدرتمندی در یورو باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی پرو رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

نیکلاس فولکروگ ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل آلمان را در دقایق 12 و 33 بازی روی پاس گل‌های کای هاورتز و ماریوس وولف وارد دروازه حریف کند. پ

این دیدار تا حد زیادی تحت تاثیر تصمیم باشگاه بایرن مونیخ بر اخراج یولیان ناگلزمان و استفاده از توماس توخل به عنوان جانشین او قرار داشت، چرا که بسیاری از بازیکنان ملی‌پوش آلمانی در این باشگاه توپ می‌زنند. 

با این حال، فلیک پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت که این روند آماده‌سازی باید تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 ادامه پیدا کند.

1835582

سرمربی تیم ملی آلمان در این باره اظهار داشت: «شما می‌توانستید به خوبی ببینید که این تیم با پویایی و تحرک بسیار زیادی بازی کرد. ما کارهای بسیاری را به خوبی و درستی انجام دادیم. این در حالی است که تیم ما قبلا با چنین ترکیب و سبکی بازی نکرده بود. با این وجود، دو گل بسیار زیبا زدیم و در خط دفاعی هم منسجم نشان دادیم.»

او با اشاره به اهمیت رقابت‌های یورو برای آلمان گفت: «این عملکرد خوب برای ما اهمیت بسیاری دارد. ما برای یورو به خوبی آماده خواهیم شد تا میزبان قدرتمندی باشیم. این مسئولیت بسیار بزرگی برای ماست. امروز می‌توانستید به خوبی در تیم ببینید که همه تا چه حد باانگیزه بودند و دوست داشتند بیشتر از حد توان‎شان تلاش کنند.»

دیدگاه‌ها