کد خبر : 1897514 | 06 فروردين 1402 ساعت 09:40 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

دلافوئنته: بهترین تیم دنیا در زمینه پرس کردن هستیم

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر نروژ ابراز رضایت کرد.

دلافوئنته: بهترین تیم دنیا در زمینه پرس کردن هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دیداری از مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2024 روبروی تیم ملی نروژ قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-3 از سد این تیم عبور کند. 

دنی اولمو یک گل و خوزلو دو گل برای این تیم به ثمر رساندند تا پیروزی ارزشمندی را برای اسپانیا در مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپا به دست بیاورند.

دلافوئنته پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما سعی کردیم حرکاتی که مدنظر من قرار داشت را در زمین پیاده کنیم. با تلاش و زمان بیشتر می‌توانیم بیشتر از این رشد کنیم. بازیکنان بزرگی داریم که بسیار منعطف هستند و کار را آسان‌تر می‌کنند. من به آنها افتخار می‌کنم. ما توانستیم شرایط سختی که در طول بازی پیش آمد را تغییر دهیم. از اولین حضورم روی نیمکت این تیم راضی هستم. با اینکه این پیروزی کار را بهتر می‌کند، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است.»

1835584

او با اشاره به لحظات سختی که تیمش در طول بازی تجربه کرد گفت: «من آمده بودم که ضربه بخورم. فکر می‎‌کنم این چیز بدی نیست و بخشی از بازی است. جای پیشرفت زیادی داریم، اما بسیار خوشحال هستم چون می‌توانیم تا چهار روز دیگر بهتر باشیم. از همه چیز و خصوصا رفتار بازیکنان بسیار راضی هستم، اما هنوز جای پیشرفت خیلی زیادی داریم.»

سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا درباره عملکرد بازیکنانش در پرسینگ فشرده اضافه کرد: «ما با پرس شدید از میانه زمین کار کردیم. باید بگویم که بهترین تیم دنیا در این زمینه هستیم. گاهی بازی طوری پیش می‌رود که شما را وادار به دفاع کردن در میانه زمین یا شاید در عمق دفاع می‌کند.»

دیدگاه‌ها