کد خبر : 1897516 | 06 فروردين 1402 ساعت 10:04 | 25.2K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی موقت برزیل: خوب بازی کردیم اما باختیم

رامون منزس، سرمربی موقت تیم ملی برزیل، می‌گوید از نمایش بازیکنان این تیم با وجود شکست برابر مراکش راضی است.

سرمربی موقت برزیل: خوب بازی کردیم اما باختیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی مراکش رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این اولین تجربه حضور منزس روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی موقت و پس از جدایی تیته از آنها با پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر بود. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال این تیم منتظر پایان فصل و جدایی کارلو آنچلوتی از رئال مادرید است تا این مربی ایتالیایی را به خدمت بگیرد.

منزس پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: «ما یک هفته خیلی خوب کار کردیم، این چیزی است که به بازیکنان هم گفتم. این نتیجه چیزی نبود که انتظارش را داشتیم، خصوصا که انتظارات از تیم ملی برزیل بالاست، اما برابر تیم خوبی بازی کردیم و توانستیم به بازیکنان جوان فرصت بدهیم که نکته بسیار مهمی برای ماست.»

1835588

او با اشاره به تلاش بازیکنانش در این دیدار اظهار داشت: «شرایط در ابتدای بازی کمی برای ما سخت شد، انتظار چنین اتفاقی را داشتیم. در همان دقایق ابتدایی سعی کردیم خط دفاعی را خصوصا از کناره‌ها قوی‌تر کنیم، چون مراکش بازیکنان خوبی مانند اشرف حکیمی و حکیم زیاش در این پست‌ها دارد. پاکوئتا سعی کرد بیشتر از تلس حمایت کند و گاهی کاسمیرو هم اضافه شد.»

سرمربی موقت برزیل درباره تلاش تیمش برای رسیدن به دروازه حریف اضافه کرد: «در نیمه دوم توانستیم فرصت‌های بیشتری ایجاد کنیم. داور صحنه خطاها روی وینیسیوس را به خوبی ندید و اینجا هم نیستم که درباره داوری صحبت کنم، اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و فرصت بیشتری برای گلزنی داشتیم. روی صحنه‌ای گل خوردیم که فکر می‌کنم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد.»

دیدگاه‌ها