کد خبر : 1897518 | 06 فروردين 1402 ساعت 10:22 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

رکراکی: نام این بازیکنان در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، از اینکه بازیکنانش توانسته‌اند برابر برزیل به پیروزی برسند بسیار خوشحال است.

رکراکی: نام این بازیکنان در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش شب گذشته در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی برزیل بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

این پیروزی اهمیت بسیاری برای این تیم داشت و نشان داد که صعود آنها به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جهان واقعا اتفاقی نبوده و رکراکی تیمی باورنکردنی ساخته است. 

این مربی پس از پایان بازی با اشاره به جو خوبی که در این دیدار وجود داشت به خبرنگاران گفت: «ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در شهر طنجه به میدان برویم. عشقی که مردم به ما می‌دهند باورنکردنی است. هدف ما این است که در تمامی شهرهای مراکش بازی کنیم چون تیم ملی به تمام مردم این کشور تعلق دارد.»

1835591

او با ابراز رضایت از بازیکنانش اظهار داشت: «نام این بازیکنان در تاریخ فوتبال خواهد ماند. همه آنها کاملا به وظایفی که داشتند عمل کردند تا برای اولین بار در تاریخ برابر تیم ملی برزیل که کشور اول دنیا در زمینه فوتبال و قهرمان پنج دوره رقابت‌های جام جهانی است به پیروزی برسند. بعضی از آنها امروز مصدوم بودند، اما می‌خواستند به میدان بروند. این روحیه این تیم است و همه بازیکنان حاضر در زمین برای پیراهن تیم ملی کشورشان می‌جنگند.»

سرمربی مراکش درباره افت تیمش در نیمه دوم اضافه کرد: «از عملکرد آنها در نیمه دوم هم راضی هستم. ما در بهترین شرایط نبودیم اما باز هم بازیکنان عقب نکشیدند و این بازی را به خاطر هواداران بردند. بازی بعدی ما سه روز دیگر برابر پرو است. باید برای بهبود شرایط تلاش کنیم. اختلاف ساعت و روزه‌داری بازیکنان ممکن است کار را دشوار کند، اما ما هرگز دست از تلاش برنخواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها