کد خبر : 1897550 | 06 فروردين 1402 ساعت 12:53 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

گروه سه تیم ملی همچنان برقرار است!

یکی از باسابقه‌ترین همگروه‌های تیم ملی مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی محسوب می‌شوند.

گروه سه تیم ملی همچنان برقرار است!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اکنون با امیر قلعه‌نویی کار را دنبال می‌کند و رؤیای جام‌ملت‌های آسیا را در پیش گرفته است.

مهدی طارمی، سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش ستاره‌های لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی محسوب می‌شوند که پیش از این سابقه همکاری با كارلوس كی‌روش، مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ را در کارنامه دارند و اکنون با یک مربی ایرانی قرار است کار را دنبال کند و هدف بین‌المللی خود را با تیم ملی به سرانجام برسانند. سه بازیکنی که در تیم‌های باشگاهی خود در اروپا جزء نفرات تاثیرگذار و قابل اتکایی محسوب می‌شوند و در تیم ملی نیز هدف بزرگی را این بار دنبال خواهند کرد.

سه بازیکن باسابقه تیم ملی که با پیراهن این تیم حداقل دو جام جهانی و جام ملت‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، اکنون رویای بزرگ‌تری را در ذهن خواهند داشت و باید دید با امیر قلعه‌نویی توانایی به سرانجام رساندن آن را خواهند داشت یا خیر.

سه بازیکنی که یک گروه قدرتمند نیز در تیم ملی محسوب می‌شوند و در دوره دراگان اسکوچیچ نیز بحث زیادی درباره ذهنیت آنها وجود داشت. طارمی در جام جهانی قطر با دو گل مقابل انگلیس نمایشی قابل توجه از خود به جا گذاشت، اما رؤیای او و دیگر هم‌تیمی‌هایش برای صعود به نتیجه نرسید. آنها اما اکنون در رقابت با رقبای سرسخت آسیایی چون عربستان، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی قطر چشم به قهرمانی در قاره دوخته‌اند و کیفیت فنی و فردی آنها نیز این امیدواری را برای موفقیت شکل می‌دهد و باید دید این بار حسرت ایران با نمایش درخشان آنها به پایان خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها