کد خبر : 1897553 | 06 فروردين 1402 ساعت 12:44 | 38.7K بازدید | 16 دیدگاه

خشم وینی به برزیل رسید: روی من خطا نکنید! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، در دیدار این تیم با مراکش هم از خطایی که روی او انجام شد به شدت عصبانی شد.

خشم وینی به برزیل رسید: روی من خطا نکنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی مراکش رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

تک گل برزیل در این بازی توسط کاسمیرو به ثمر رسید که بازوبند کاپیتانی تیمش را در این بازی به بازو بسته بود اما تلاش‌های آنها برای زدن گل دوم و جلوگیری از شکست برابر تیم شگفتی‌ساز مراکش تاثیری نداشت.

این بازی با جنجال و درگیری دو بازیکن مطرح این دو تیم هم همراه بود. سوفیان امرابط در وقت‌های تلف شده نیمه اول تکلی را از پشت روی پای وینیسیوس زد که از چشم داور دور نماند و بلافاصله در سوت خودش دمید.

1835635

با این حال، این ستاره رئال مادرید که در چند ماه اخیر بارها در لالیگا هم با بازیکنان حریف و حتی داور بازی درگیر شده، به‌شدت از خطای این بازیکن عصبانی شد و شروع به اعتراض کرد.

1835636

در مقابل، ستاره مراکش هم کوتاه نیامد و کار به درگیری کشید. رودریگو بلافاصله خودش را به این صحنه رساند و سعی کرد جلوی دو بازیکن را بگیرد، اما موفق نشد و در نهایت بسیاری از بازیکنان هر دو تیم وارد جدال شدند تا داور توانست شرایط را آرام کند. 

1835637

وینیسیوس در لالیگا با آمار عجیبی روبرو است و بیشترین خطای انجام شده در پنج لیگ معتبر اروپایی با اختلاف بر روی او انجام شده و به نظر می‌رسد که همین موضوع کمی او را حساس کرده و باعث شده که کار به دیدارهای ملی هم بکشد.

1835638

دیدگاه‌ها