کد خبر : 1897554 | 06 فروردين 1402 ساعت 13:00 | 25.5K بازدید | 7 دیدگاه

تماشاگرپسندهای آسیا، فوتبالیست‌های ساحلی ایران

به حریف تا می‌خورد، قیچی زدند! (عکس)

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، عمان را هم با یک نتیجه خوب شکست داد. تیمی که یکی از قدرت‌های برتر فوتبال ساحلی آسیا به حساب می‌آید.

به حریف تا می‌خورد، قیچی زدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 12 دقیقه اول این بازی با نتیجه مساوی دو بر دو پیش رفت و در نهایت به پایان رسید و همین نشانه خوبی است که متذکر شویم عمان یکی از تیم‌های خوب فوتبال ساحلی آسیا به شمار می‌رود و موفقیت‌های این تیم در فوتبال ساحلی آسیا کم نیست و بارها و بارها به نمایندگی از فوتبال ساحلی آسیا در مسابقات جام جهانی شرکت کرده است.

در این دیدار و در 12 دقیقه دوم و سوم ایران با گل‌های زیبا و ناب خود عمان را وادار به تسلیم کرد. گل‌هایی که گاها با کارهای ترکیبی و یک برگردان به ثمر می‌رسید و گل‌هایی هم بود که در نقطه شروع با یک برگردان به ثمر می‌رسید. همه آنهایی که برای تماشای این بازی به استادیوم آمده بودند، به طور حتم از گل‌هایی که توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به ثمر رسید، به وجد آمدند. 6-3 در برابر تیم خوب عمان همانند برتری 10 – 0 در برابر بحرین، 7-2 در برابر امارات و... قاطعانه بود و حالا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از قهرمانی در جام بین قاره‌ای مهیا می‌شود، با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی شود و برای رسیدن به این مهم باید ژاپن را از پیش رو بردارد. مسابقه‌ای که امروز در ژاپن برگزار خواهد شد.

1835631

پوست‌اندازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در تایلند کاملا پیداست و این یکی از کارهای خوبی است که علی نادری انجام داده است. البته او توامان جایگاه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به این تیم برگردانده است. جوان‌گرایی توام با نتیجه‌گرایی کار بسیار بزرگی از سوی مربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی بوده است. باید او و شاگردانش را تحسین کرد و ایستاده برای آنها دست زد. تعدادی از برگردان‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار با عمان را به اتفاق می‌بینیم:

1835629
1835630
1835639
1835640
1835641

دیدگاه‌ها