کد خبر : 1897562 | 06 فروردين 1402 ساعت 13:11 | 18.9K بازدید | 7 دیدگاه

چهار پرده از پیروزی تاریخی مراکش برابر برزیل!

برد درخشان شاگردان رگراگی برابر برزیل با نکات جالبی همراه بود.

چهار پرده از پیروزی تاریخی مراکش برابر برزیل!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی مراکش بامداد یکشنبه در اولین حضور شاگردان ولید رگراگی پس از چهارم شدن در جام جهانی 2022 قطر، در دیداری دوستانه در ورزشگاه ابن بطوطه طنجه 2-1 برزیل را شکست داد.

ویدئو: 275952

این مسابقه نکات جالبی داشت که در ادامه می‌خوانید؛

* حضور پرشور هواداران

این مسابقه رکورد حضور هواداران تیم ملی مراکش را شکست و بیش از 66000 هوادار در ورزشگاه «ابن بطوطه» طنجه حاضر شدند.

این بالاترین حضور عمومی ثبت شده توسط اسکوربورد الکترونیکی ورزشگاه طنجه در تاریخ مسابقات تیم ملی مراکش است، پس از اینکه اخیراً ظرفیت ورزشگاه و جایگاه‌های آن افزایش یافته و به بزرگترین ورزشگاه در مراکش تبدیل شده است و به گونه‌ای توسعه خواهد یافت که قادر به پذیرایی از 88000 تماشاگر باشد.

1835657
1835658

* کشف جدید

مربی ولید رگراگی، با میدان دادن به بلال خانوس که در سال گذشته به عنوان بهترین استعداد بلژیک انتخاب شد، همه را شگفت‌زده کرد.

بلال خانوس در پاسخ به اعتماد رگراگی، پاس گل اول و تاریخی سوفیان بوفل در نیمه اول را به خود اختصاص داد.

او همچنین در دوئل‌های خود در میانه میدان و به طور خاص مقابل کاسمیرو کهنه‌کار عالی ظاهر شد و با تشویق تماشاگران و تبریک رگراگی زمین را ترک کرد.

1835656

* طلسم‌شکنی

تیم ملی مراکش با هدایت رگراگی موفق به شکستن طلسم برزیل شد، آن هم پس از دو شکست و دریافت پنج گل توسط شیرهای اطلس.

تیم ملی مراکش در سومین بازی موفق شد اولین گل خود را مقابل برزیل به ثمر برساند تا اینکه عبدالحمید صابیری برای گل دوم به میدان برود.

مراکش با پیروزی دوم در 12 مسابقه، آمار خود را در برابر تیم‌های آمریکای لاتین بهبود بخشید و این پیروزی در حضور رگراگی و پس از شکست دادن شیلی در اسپانیا قبل از شروع جام جهانی به دست آمد.

1835655

* بازگشت لوزا

این مسابقه با بازگشت عمران لوزا، بازیکن واتفورد انگلیس، به ترکیب شیرها همراه شد. یکی از بازیکنان مورد اعتماد مربی سابق، وحید هلیل‌هودزیچ، که او را به مدت 3 سال در مسابقات انتخابی آفریقا، جام جهانی و جام ملت‌های آفریقا همراهی کرد.

لوزا برای اولین بار در کنار حکیم زیاش ظاهر شد، پس از اینکه هلیل‌هودزیچ او را به جای بازیکن چلسی در جمع شیرها قرار داد و شماره پیراهنش را به او داد.

دیدگاه‌ها