کد خبر : 1897583 | 06 فروردين 1402 ساعت 15:03 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید از لواندوفسکی و یارانش در لهستان!

مفسر معروف لهستانی به انتقاد از نمایش شاگردان سانتوس برابر جمهوری چک پرداخت.

انتقاد شدید از لواندوفسکی و یارانش در لهستان!

به گزارش"ورزش سه" تیم  ملی فوتبال لهستان در نخستین بازی خود تحت هدایت فرناندو سانتوس پرتغالی، با شکستی سنگین برابر جمهوری چک مغلوب شد.

پس از این بازی و نمایش پرانتقاد از سوی لهستانی‌ها، بزرگان فوتبال لهستان به سرزنش بازیکنان تیم ملی پرداختند و در این بین، داریوش شپاکوفسکی پا را فراتر گذاشته، می‌گوید: «در پنجاه سال اخیر چنین بازی بدی از لهستان ندیده بود». در ادامه، صحبت‌های او را می‌خوانید؛

او در ابتدا گفت: «از آنجایی که 50 سال است در مورد فوتبال اظهار نظر می‌کنم، چنین شروع فاجعه‌باری را در تیم ملی لهستان به‌خاطر ندارم. حتی در تاریک‌ترین فرضیه‌ها هم این مدل از بازی سخت بود. مسابقه‌ای برای فراموش‌کردن! که همان هم دشوار خواهد بود؛ زیرا تصور دوباره این بازی در پراگ وحشتناک است.»

داریوش شپاکوفسکی در ادامه گفت: «این مسابقه همان‌قدر که سریع شروع شد، به همان سرعت برای ما تمام شد. لواندوفسکی پس از شکست عذرخواهی کرد. بدنارک نیز بعد از بازی بابت نمایش تیمش عذرخواهی کرد؛ اما در مورد این عذرخواهی‌ها چه باید گفت؟ خود بازیکنان ما هم نتوانستند چنین شروع ضعیفی را در مسابقه توجیه کنند. این‌که تاکتیک آن‌ها در پراگ چگونه بود، در سرشان چه می‌گذشت و...؛ همه‌چیز باید مورد بحث، تجزیه و تحلیل به‌منظور جلوگیری از تکرار مجدد آن، قرار گیرد.»

او در ادامه درخصوص سانتوس گفت: «سخت است که سانتوس را به‌خاطر اتفاقی که افتاد، سرزنش کنیم. یادآوری می‌کنم که او زمان کمی داشت؛ سه جلسه تمرینی. بالأخره تمرین یک چیز است و مسابقه چیز دیگر. بسیاری از بازیکنان تیم ملی اکنون به‌طور منظم بازی نمی‌کنند. چند بازیکن مهم دیگر نیز مشکلات آسیب‌دیدگی دارند. مربی به زمین نمی‌رود؛ مربی بازیکنان را انتخاب می‌کند.»

دیدگاه‌ها