کد خبر : 1897585 | 06 فروردين 1402 ساعت 14:57 | 33.2K بازدید | 27 دیدگاه

ذوق مارتینز از ماموریت جدید: این تیم استثنائی است!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، از کیفیت و درخشش بازیکنان جدیدش بسیار خوشحال و راضی است.

ذوق مارتینز از ماموریت جدید: این تیم استثنائی است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در دومین دیدار از مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2024 باید در زمین لوکزامبورگ به‌مصاف این تیم برود. 

یکی از موضوعاتی که این بازی را تحت‌الشعاع قرار داده، این است که بسیاری از مردم لوکزامبورگ ریشه پرتغالی دارند و مهاجران زیادی از پرتغال در این کشور زندگی می‌کنند که احتمالاً امشب حامی این تیم خواهند بود. 

مارتینز در پاسخ به سؤالی درباره اشتیاق این مهاجران برای این بازی با لبخند گفت: «ما نمی‌توانیم اتفاقاتی که بیرون از رختکن رخ می‌دهد را کنترل کنیم. به‌خوبی تمرین کردیم و همه بازیکنان کاملاً متعهد هستند. کیفیت آن‌ها و تلاشی که می‌کنند، باعث شد شگفت‌زده شوم. امیدوارم هواداران هم به ما افتخار کنند. آن‌ها با انتظار بسیاری به این بازی می‌آیند و من امیدوارم که بتوانیم آن‌ها را با خوشحالی برای شروع کار در روز دوشنبه بدرقه کنیم. نه فقط پرتغالی‌هایی که از این کشور می‌آیند؛ بلکه مهاجرانی که اینجا حضور دارند.»

1834692

او با انتقاد از فاصله کم دیدارها اظهار داشت: «زمانی که بین این دو دیدار در نظر گرفته شده، بسیار کوتاه است. این روزها بازیکنانی در رقابت‌های بزرگ هستند که روز پس از بازی حتی نمی‌توانند قدم روی زمین بگذارند. حمایت پزشک‌ها و فیزیوتراپ‌ها پس از بازی با لیختن‌اشتاین بسیار مهم بود. فشار و کمبود وقت باعث شد که من یکی از جلسات تمرینی در زمین چمن را حذف کنم. ما نمی‌توانیم به این شکل به بهترین روش برای هر بازی آماده شویم.»

سرمربی جدید پرتغال با تمجید از بازیکنانش اضافه کرد: «کیفیت این تیم استثنائی است. این مسیری است که باید در کنار هم قدم برداریم. وقتی پیروز باشیم، رشد و پیشرفت آسان‌تر است. ما هرگز هیچ دیداری را از قبل قضاوت نمی‌کنیم. من برای تیم لوکزامبورگ، کاری که فدراسیون فوتبال این کشور انجام داده، ساختار و روحیه آن‌ها احترام قائل هستم. آن‌ها نه مثل یک تیم ملی، بلکه مانند تیمی باشگاهی بازی می‌کنند. بسیار رشد کرده‌اند، ثبات خوبی دارند و تیمی بسیار رقابت‌جو هستند. ما خودمان را ازپیش‌برنده نمی‌دانیم. باید برای آن‌ها احترام قائل باشیم.»

دیدگاه‌ها