کد خبر : 1897600 | 06 فروردين 1402 ساعت 16:38 | 20.8K بازدید | 22 دیدگاه

کاپیتانی برازنده امباپه: اجازه ندهید حریف نفس بکشد!

ویدئوی منتشر شده از رختکن تیم ملی فرانسه بین دو نیمه بازی برابر هلند نشان می‌دهد که کیلیان امباپه، کاپیتان این تیم، شایسته این بازوبند است.

کاپیتانی برازنده امباپه: اجازه ندهید حریف نفس بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره انتخاب امباپه به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه از سوی دیدیه دشان در چند روز اخیر بسیار داغ بوده است.

این تصمیم سرمربی فرانسه مخالفان و موافقان بسیاری داشت، هرچند به نظر می‌رسید تعداد افرادی که با او هم‌نظر نیستند بیشتر است و حتی گفته شد که آنتوان گریزمان به حدی از این تصمیم ناراحت شده که به خداحافظی از تیم ملی هم فکر کرده است.

با این حال، این ستاره پاری سن ژرمن در دقیقه دوم بازی برابر هلند پاس گلی برای آنتوان گریزمان ارسال کرد و بلافاصله به سمت او رفت و در آغوشش گرفت تا نشان دهد که کدورتی بین آنها وجود ندارد.

حالا ویدئویی در صفحه رسمی توییتر تیم ملی فرانسه منتشر شده که گفت‌وگوی امباپه با هم‌تیمی‌هایش بین دو نیمه این بازی و در حالی که شاگردان دشان با پیروزی 0-3 به رختکن رفته بودند را نشان می‌دهد.

1835727

کاپیتان جدید فرانسه در این ویدئو در حال صحبت با بازیکنان است و می‌گوید: «آفرین پسرها، آفرین، آفرین. همین درست است! بازی را باید همین‌طوری شروع کنید. اجازه نفس کشیدن به آنها ندهید. هیچ چیزی در اختیارشان نگذارید. در نیمه دوم هم به همین شکل پیش بروید، به همین شکل. اجازه ندهید جلو بیایند. باید همین کار را ادامه دهیم، پسرها.»

به نظر می‌رسد که بسیاری با دیدن این ویدئو به نتیجه برسند که این بازیکن 24 ساله جانشین مناسبی برای هوگو لوریس خواهد بود. او در اولین دیدارش به عنوان کاپیتان فرانسه موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه 0-4 به سود فرانسه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها