کد خبر : 1897609 | 06 فروردين 1402 ساعت 17:42 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

بردیا سعادت، فاتح جنگ ایرانی‌های سوپرلیگ ترکیه

تورشاد با ارائه یک نمایش حساب‌شده موفق شد گالاتاسرای را شکست دهد.

بردیا سعادت، فاتح جنگ ایرانی‌های سوپرلیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، بیشترین تعداد لژیونر والیبال ایران در این فصل از رقابت‌ها به لیگ ترکیه اختصاص دارد؛ جایی که یک ستاره سابق و دو بازیکن فعلی تیم ملی والیبال ایران، یعنی سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت، به ترتیب در ترکیب تیم‌های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد به میدان می‌روند.

بردیا سعادت بعد از چند فصل پر فراز و نشیب به نظر می‌رسد حالا یک انتخاب درست انجام داده و در تیم ترکیه‌ای تورشاد روزهای آرام و خوبی را سپری می‌کند. سعادت یکی از بهترین بازیکنان سوپرلیگ ترکیه در هفته‌های اخیر بود و تیمش نیز نتایجی فراتر از حد انتظار کسب کرده است.‌ روند خوبی که ستاره ایرانی نقش کلیدی و مهمی در آن داشته است.

از طرف دیگر مرتضی شریفی هم نقش مشابهی در تیمش داشته و یکی از مهم‌ترین ارکان گالاتاسرای در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه بوده است. موضوعی که باعث شده بود تقابل امروز دو تیم تورشاد و گالاتاسرای از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

با این حال، این دیدار حساس با ارائه یک نمایش خوب و حساب‌شده از سوی تورشاد با نتیجه 3-1 به سود این تیم پایان پذیرفت. تورشاد فقط ست اول را 26-24 واگذار کرد و در سه ست بعدی با نتایج 30-28، 25-21 و 25-15 حریف خود را شکست داد. بردیا سعادت در این مسابقه خیره‌کننده ظاهر شد و 32 امتیاز گرفت و در سمت مقابل هم مرتضی شریفی نمایشی عالی داشت و 24 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

1835743

دیدگاه‌ها