کد خبر : 1897626 | 06 فروردين 1402 ساعت 19:34 | 24.9K بازدید | 15 دیدگاه

کاپیتان جایگاهش را به هیچ‌کس نمی‌دهد (عکس)

مدافع چپ باتجربه تیم ملی ایران مثل همیشه سرحال و آماده کارش را دنبال می‌کند.

کاپیتان جایگاهش را به هیچ‌کس نمی‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی پس از حضور ثابت در مسابقه تدارکاتی مقابل روسیه که در لحظات پایانی جای خود را به میلاد زکی‌پور داد، همچنان به‌دنبال حفظ جایگاهش در ترکیب است و مثل مسابقات رسمی، نمی‌خواهد در دیدارهای تدارکاتی نیز از جمع ۱۱ نفر اصلی تیم ملی ایران بیرون برود.

حاج‌صفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ و رقابت‌های سوپر لیگ یونان طی سه ماه اخیر همواره مهره ثابت تیم ملی و آ. ا. ک آتن بوده، پس از بازی مقابل روسیه، به دنبال این است تا در دیدار تدارکاتی برابر کنیا هم جزء نفرات اصلی بماند و با حضور در جمع نفرات اصلی دوباره به یونان برگردد و برای تیم فوتبال آ. ا. ک به میدان برود.

1835798

کاپیتان تیم ملی ایران که توانایی بازی در پُست‌های مختلف را دارد، با نظر امیر قلعه‌نویی مثل دوران بازی سپاهان در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شد که با توپ‌گیری و قطع توپ در فاز دفاعی و نفوذها و ارسال‌های خود در بخش هجومی نیز موثر و خطرناک نشان داد و همین روحیه بالا را در تمرینات هم حفظ کرده است.

حاج‌صفی که رقبایی مثل میلاد زکی‌پور و وحید امیری برای قرار گرفتن در ترکیب به‌عنوان مدافع چپ دارد، در تمرین امروز تیم ملی پرکار و دونده بود و دوباره در پُست تخصصی خود در بازی درون تیمی و کارهای تاکتیکی استفاده شد.

دیدگاه‌ها