کد خبر : 1897638 | 06 فروردين 1402 ساعت 20:48 | 73.5K بازدید | 10 دیدگاه

آقای گل آسیا با جایزه، ناکام مقابل ایران (عکس)

ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن جایزه بهترین گلزن جام ملت‌ها را به خود اختصاص داد.

آقای گل آسیا با جایزه، ناکام مقابل ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن در شرایطی فینال جام ملت‌های آسیا را با شکست سنگین ۶ بر صفر مقابل ملی‌پوشان ایران به پایان رساند که شماره ۶ سامورایی‌ها بهترین گلزن این رقابت‌ها شد.

تاکویا آکاگوما که نقش کلیدی در موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن و صعودشان به فینال جام ملت‌های آسیا در تایلند را داشت و توانست ۱۱ گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند، به‌عنوان بهترین گلزن این مسابقات معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد.

این بازیکن سامورایی‌ها که بیشترین گل را در جام ملت‌های آسیا به ثمر رساند و تنها جایزه این رقابت‌ها برای ژاپن را دریافت کرد، در بازی فینال مقابل شاگردان علی نادری ناکام ماند و سیدمهدی میرجلیلی، دروازه‌بان و دیگر بازیکنان ایران مانع از گلزنی او شد.

آکاگوما پس از دریافت جایزه بهترین گلزن جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا عنوان کرد: «اگرچه بهترین گلزن این مسابقات شدم، اما شکست در بازی فینال ناراحت‌کننده بود. در ابتدا باور داشتیم که می‌توانستیم به موفقیت برسیم؛ اما متاسفانه نتوانستیم کاری برای بهبود وضعیت تیم در فینال انجام بدهیم.»

بهترین گلزن جام ملت‌های فوتبال ساحلی تأکید کرد: «تمرکز بعدی ما این است که بهتر از آنچه در گذشته به نمایش گذاشته بودیم، در آینده عمل کنیم.»

1835823

دیدگاه‌ها