کد خبر : 1897642 | 06 فروردين 1402 ساعت 22:00 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

شاگردان رحمتی آماده مس می‌شوند (عکس)

تمرینات عیدانه تیم فوتبال آلومینیوم در زمین اصلی استادیوم اراک در حال برگزاری است.

شاگردان رحمتی آماده مس می‌شوند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمهدی رحمتی که سال ۱۴۰۱ را به بهترین شکل تمام کردند و ۱۰ مسابقه پیاپی را موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشتند، این روزها در اراک مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی برای شروع مجدد بازی‌ها هستند و می‌خواهند روند خوبی که داشتند را دوباره تکرار کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم که پس از تعطیلی پنج روزه، از سوم فروردین‌ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده، به دنبال یک آماده‌سازی مناسب برای حضور پُرقدرت در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل مس کرمان است و این روزها تمرینات بانشاطی در تعطیلات نوروزی زیر نظر رحمتی برگزار می‌کند.

شاگردان سیدمهدی رحمتی که در مسابقه معوقه مقابل گل‌گهر سیرجان شکست نخوردند و پس از آن هم در ۹ بازی پیاپی در دور برگشت لیگ برتر هیچ باختی نداشتند و با حضور در رده هفتم جدول لیگ برتر به تعطیلات رفتند، با انگیزه بالایی تمرینات خود را برگزار می‌کنند و می‌خواهند برابر مس کرمان هم نتیجه بگیرند.

سه جلسه از چهار جلسه تمرینی تیم فوتبال آلومینیوم در زمین اصلی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، محل برگزاری مسابقات خانگی این تیم، انجام شده و شاگردان رحمتی به دنبال آماده‌سازی مناسب برای شروع مجدد بازی‌ها و نمایش موفقیت‌آمیز مقابل مس کرمان هستند تا با روحیه خوبی به استقبال دیدار بعد برابر استقلال بروند.

1835835
1835836
1835837

دیدگاه‌ها