کد خبر : 1897644 | 06 فروردين 1402 ساعت 22:15 | 179.5K بازدید | 72 دیدگاه

هفت نمی‌پوشم

پاسخ منفی وینیسیوس به پیشنهاد رئال مادرید

وینیسیوس به پیشنهاد باشگاه رئال مادرید برای پوشیدن پیراهن شماره هفت در فصل آینده پاسخ منفی داده است. پیراهنی که اکنون بر تن ادن هازارد است.

پاسخ منفی وینیسیوس به پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از حالا به پنجره تابستانی نقل و انتقالات نگاه می‌کند و یکی از برنامه‌ها فروش ادن هازارد است. ستاره بلژیکی در تابستان 2019 به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو از چلسی به رئال پیوست و برای این انتقال بیش از 100 میلیون یورو نیز هزینه شد، ولی مصدومیت‌های متوالی هرگز به هازارد اجازه درخشش نداد. 

1730530

او وعده داده بود در فصل جاری جبران خواهد کرد؛ ولی با وجود دوری از مصدومیت، آخرین بازی او در لالیگا به سپتامبر برمی‌گردد و کاملاً از ایده‌های کارلو آنچلوتی خارج شده است. هرچند هازارد اخیراً گفت که در رئال خواهد ماند ولی باشگاه در تابستان برای فروش او برنامه دارد و ستاره بلژیکی بعید است در مادرید ماندنی شود. با جدایی او شماره هفت در دسترس خواهد بود.

1831328

اخیراً چند رسانه اسپانیایی ادعا کردند که باشگاه به وینیسیوس پیشنهاد داده تا شماره هفت را در فصل آینده به تن کند؛ اما امروز ESPN برزیل گزارش داد که وینی به این درخواست پاسخ رد داده و قصد ندارد پیراهن شماره هفت را بپوشد. پیراهنی که بر تن اسطوره‌هایی چون رونالدو و رائول بوده و طبعاً فشار روی هر بازیکنی را مضاعف خواهد کرد. لازم به ذکر است که وینیسیوس از سال 2020 شماره 20 رئال را بر تن دارد.

دیدگاه‌ها