کد خبر : 1897661 | 07 فروردين 1402 ساعت 01:39 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که تیمش در پیروزی 2-0 مقابل مالت می‌توانست بسیار بهتر کار کند.

مانچینی: باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2024 در خانه مقابل انگلیس 2-1 شکست خورد، امشب موفق شد با گل های متئو رِتِگی و متئو پسینا، مالت را از پیش رو بردارد اما نمایش آتزوری چندان مانچینی را راضی نکرد.
او در پایان بازی گفت:"بازی‌هایی هستند که محکوم به بردن هستید و این بازی‌ها معمولا زشت می‌شوند. ما در بعضی جنبه‌ها خوب بودیم و در بعضی دیگر نه. مسئله مهم کسب پیروزی بود. ما خیلی زود به گل رسیدیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما چنین دیدارهایی می‌توانند عجیب شوند."

1835886
رتگی که در دیدار مقابل انگلیس، در اولین دیدار ملی‌اش، اول گل را به ثمر رسانده بود، امشب هم موفق به گلزنی شد. مانچینی در مورد این مهاجم جوان که در لیگ آرژانتین بازی می‌کند گفت:"او گل اول را زد که کلیدی بود. بار دیگر می‌گویم که او نیاز به زمان دارد و نیاز دارد که با فوتبال اروپا آشنا شود."
علی رغم کسب سه امتیاز و بسته نگه داشتن دروازه، مانچینی چندان از نمایش شاگردانش راضی نبود:"بازی‌های عجیبی هستند که دشوار است به ریتم لازم برسیم. فضایی برای بازی وجود ندارد؛ بنابراین برای کسب پیروزی باید بهترین نگرش ممکن را داشته باشید. 
ما مطمئنا می‌توانستیم از هر لحاظ بهتر کار کنیم. وقتی 2-0 پیش هستید، این شانس را دارید که با فشار کمتر بازی کنید و ما باید از این فرصت بیشتر استفاده می‌کردیم."
 

دیدگاه‌ها