کد خبر : 1897670 | 07 فروردين 1402 ساعت 02:17 | 56.6K بازدید | 19 دیدگاه

واکنش به غیبت در تهران با دو کلین‌شیت؛

شوک خط خوردن از تیم ملی به عابدزاده جواب داد!

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا برای دومین بازی پیاپی مقابل میراندس گلی دریافت نکرد.

شوک خط خوردن از تیم ملی به عابدزاده جواب داد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که مثل دیدارهای اخیرش امیر عابدزاده را در ترکیب و درون دروازه داشت، یکشنبه شب در ورزشگاه ال تورالین مقابل تیم رده سیزدهمی میراندس قرار گرفت.

پونفرادینا که هفته گذشته با درخشش امیر عابدزاده و کلین‌شیت او توانست مقابل تیم بالانشین آلاوس به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، در دیدار برابر میراندس هم دروازه خود را بسته نگه داشت ولی تنها صاحب یک امتیاز خانگی شد.

امیر عابدزاده در تقابل با میراندس یک سیو و یک خروج موفق از دروازه داشت و در کنار آن ۲۸ لمس توپ، ۱۴ پاس با دقت ۵۸ درصدی و ۱۸ شوت بلند با دقت ۵۰ درصدی ثبت کرد و با این آمار هیچ گلی دریافت نکرد.

1835904

گلر ایرانی پونفرادینا که پس از سه هفته ناکامی در دیدار اخیرشان مقابل آلاوس دوباره توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، در مسابقه برابر میراندس که بیست و ششمین بازی فصل او در لالیگا ۲ اسپانیا بود، هشتمین کلین‌شیت خود را به ثبت رساند.

امیر عابدزاده که از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ لالیگا ۲ اسپانیا هیچ‌وقت در دو مسابقه پیاپی کلین‌شیت نکرده بود، بعد از خط خوردن از فهرست تیم ملی و شوکه شدن از این اتفاق، توانست برای دومین بازی پیاپی برابر میراندس دروازه خود را بسته نگه دارد و دوباره اعاده حیثیت کند.

تیم فوتبال پونفرادینا در شبی که عابدزاده سومین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد، با تساوی بدون گل مقابل میراندس ۳۴ امتیازی شد، اما همچنان در جایگاه نوزدهم جدول و منطقه سقوط از لالیگا ۲ اسپانیا ماند.

1835902

دیدگاه‌ها