کد خبر : 1897680 | 07 فروردين 1402 ساعت 10:15 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

طراحی تکرار گلزنی توسط نقی‌زاده

بازیکن آلومینیوم امیدوار است مثل دور رفت دوباره مقابل مس کرمان گلزنی کند.

طراحی تکرار گلزنی توسط نقی‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دور رفت لیگ برتر یکی از بهترین بردهای خود را در دیدار خانگی مقابل مس کرمان به دست آورد و توانست با برتری دو بر صفر شرایط خود را در جدول بهتر کند و پس از آن روند رو به رشدی بگیرد که یکی از دو گل شاگردان سید مهدی رحمتی توسط علیرضا نقی‌زاده به ثمر رسید.

علیرضا نقی‌زاده که فصل گذشته سه گل حساس ازجمله گلزنی برابر پرسپولیس را داشت، نخستین گل این فصل خود را در هفته نُهم لیگ برتر مقابل مس کرمان به ثمر رساند و پاس در عرض محمود قائدرحمتی را با شوت روی پا وارد دروازه نارنجی پوشان کرد تا در سه امتیاز برای تیمش نقش داشته باشد.

نقی‌زاده که در این فصل یکی از مهره‌های آلومینیوم در خط میانی بوده و در تمام دیدارهای دور برگشت لیگ برتر نیز حضور ثابت و تاثیرگذار داشته، در تمرینات عیدانه شاگردان رحمتی نیز با انگیزه مشغول تمرین است و می‌خواهد روند خوبی که داشته را ادامه دهد و دوباره شانس گلزنی برابر مس کرمان پیدا کند.

این بازیکن که پیش از شروع فصل صحبت از حضورش در مس کرمان هم مطرح شده بود، حالا در شرایطی برابر نارنجی پوشان قرار می‌گیرد که تجربه گلزنی برابر این تیم را دارد و امیدوار است بازهم عملکردی داشته باشد که تیمش صاحب سه امتیاز در این رقابت دشوار خارج از خانه شود.

1835921

دیدگاه‌ها