کد خبر : 1897683 | 07 فروردين 1402 ساعت 09:48 | 17.9K بازدید | 13 دیدگاه

نقل مکان احتمالی چلسی به ورزشگاه تاریخی

باشگاه چلسی باتوجه به ساخت ورزشگاه جدید مجبور خواهد بود در طول چهار سال آینده بازی های خانگی خود را در جای دیگری برگزار کند.

نقل مکان احتمالی چلسی به ورزشگاه تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی برای ساخت ورزشگاه جدید هنوز باید چند مانع بزرگ را پشت سر بگذارد؛ ورزشگاهی که قرار است 60 هزار نفر ظرفیت داشته باشد و ساخت آن حدود 2 میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.

محل موقت برگزاری بازی های داخلی، دغدغه مهمی است که باشگاه چلسی در مدت ساخت ورزشگاه جدید با آن روبرو خواهد بود. البته این باشگاه  با چند گزینه روی میز مواجه است.

از کریون کوتیج (ورزشگاه خانگی فولام)، تویکنهام (زمین راگبی) و ومبلی به عنوان مکان های احتمالی برای برگزاری بازی های خانگی چلسی یاد می شود. این احتمال وجود دارد که آبی ها بازی های لیگ خود را در کریون کوتیج برگزار و در تویکنهام نیز از حریفان اروپایی خود پذیرایی کنند.

1835926

شاید راحت ترین و سریع ترین انتخاب چلسی ورزشگاه ومبلی باشد. این باشگاه می تواند راهی را برود که تاتنهام در زمان ساخت ورزشگاه جدید پیمود و از آگوست 2014 تا مارس 2019 این ورزشگاه تاریخی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود تا آماده شدن ورزشگاه جدید انتخاب کرد.

1835928

ورزشگاه مدیسکی ردینگ با 24 هزار نفر گزینه مناسب دیگری است که گنجایش کمتری نسبت به استمفوردبریچ (40 هزار نفری) دارد و مهمترین نقطه ضعفش فاصله نسبتا دور آن است. باشگاه ردینگ قبلا این ورزشگاه را برای برگزاری مسابقات راگبی نیز در اختیار اتحادیه راگبی قرار داده بود.

1835927

دیدگاه‌ها