کد خبر : 1897693 | 07 فروردين 1402 ساعت 10:41 | 39.7K بازدید | 43 دیدگاه

تمجید مارتینز از رونالدو: او‌ تجربه‌ای باورنکردنی دارد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، تمجید خاصی از کریستیانو رونالدو انجام داد.

تمجید مارتینز از رونالدو: او‌ تجربه‌ای باورنکردنی دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در چارچوب دومین بازی خود در انتخابی یورو 2024 مقابل لوکزامبورگ قرار گرفت و موفق شد به راحتی با شش گل حریف خود را شکست دهد تا روبرتو مارتینز دومین پیروز پیاپی خود را با این تیم به دست آورده باشد. 

کریستیانو رونالدو دیشب موفق شد دو مرتبه برای پرتغال گلزنی کند تا یک بار دیگر نشان دهد که همچنان در فرم خوبی به سر می‌برد؛ موضوعی که تمجید سرمربی جدید پرتغال یعنی روبرتو مارتینز را به همراه داشت. 

مارتینز در پایان بازی دیشب گفت: "او بازیکنی منحصر به فرد است؛ او بیشترین تعداد بازی ملی در جهان را دارد و تجربه باورنکردنی و بسیار مهمی را برای ما به رختکن می‌آورد. جوانان تمایل دارند ارزش خود را به نمایش بگذارند و بازیکنانی با تجربه کریستیانو، روی پاتریسیو یا برناردو سیلوا تجربه خود را به ارمغان می‌آورند.

این یک تیم بسیار کامل است. کریستیانو رونالدو در سطح بین المللی تجربه منحصر به فردی دارد! او یک مرجع در رختکن است و آماده هدایت و کاپیتانی این تیم است."

سرمربی پرتغال در ادامه پیرامون عملکرد تیمش مقابل لوکزامبورگ گفت: "من خیلی راضی هستم.  مهم‌ترین نکته، نگرش بازیکنان بود. مقابل لوکزامبورگ برای ما مهم بود که خوب و هجومی شروع کنیم و به صورت تیمی بازی کنیم. ما شش گل به ثمر رساندیم و تمرکز دفاعی خود را حفظ کردیم."

دیدگاه‌ها