کد خبر : 1897696 | 07 فروردين 1402 ساعت 10:54 | 47.9K بازدید | 11 دیدگاه

جدیدترین توضیحات حمیدزیچ درباره تحولات بایرن؛

دو ماه دیگر ناگلزمان را برای شام دعوت می‌کنم!

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، درباره تغییر و تحولات رخ داده در این باشگاه توضیح داد.

دو ماه دیگر ناگلزمان را برای شام دعوت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر باشگاه بایرن مونیخ در تصمیمی شوکه کننده اعلام کرد که به همکاری خود را یولیان ناگلزمان پایان داده است. همچنین در ادامه توماس توخل رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن درباره برکناری ناگلزمان گفت: " البته که او ناامید شده است.من نیز از نظر احساسی تحت تاثیر قرار گرفته ام. اما باید واکنش نشان می‌دادیم. عملکرد تیم دیگر خوب نبود. از ماه مارس گذشته بارها و بارها با مشکلاتی روبرو بوده ایم. ما دوران متفاوتی داشتیم و اکنون این وضعیت است. اگر این روند دیگر درست شدنی نیست، باید تصمیم بگیرید. ما این کار را برای بایرن انجام دادیم و پشت این تصمیم هم ایستاده‌ایم. این سبک یولیان ناگلزمان بود. البته مشکلاتی وجود داشت، کمی عدم نظم و انضباط. با این وجود، او مربی بسیار خوبی است. اما این مسائل برای ما سخت بود."

صالح حمیدزیچ در ادامه گفت: "من تصمیم بر آوردن ناگلزمان در سال 2021 را زیر سوال نمی‌برم. او مربی‌ای بود که باید به عنوان سرمربی بایرن انتخاب می‌شد. او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و این یک امتیاز ویژه بود. همچنین یک ایده هیجان انگیز بازی همه ما در آن زمان متقاعد شده بودیم.

ما قطعاً به یک یا دو ماه زمان نیاز خواهیم داشت، سپس او را به شام دعوت می‌کنم و دوباره در مورد آن صحبت خواهیم کرد. فکر می‌کنم ما همه کارها را انجام داده ایم تا همیشه بتوانیم به هم نگاه کنیم و این برای من خیلی مهم است."

حمیدزیچ درباره انتخاب توماس توخل هم گفت: " من با او تماس گرفتم و‌ 20 دقیقه با هم حرف زدیم، ما یک گفتگوی واقعا خوب در عصر سه شنبه داشتیم که حدود پنج ساعت طول کشید. او واقعا انسان خوبی است و دیروز می‌توانستید آن را ببینید. نحوه رفتار او هم بسیار بسیار خوب بود. ما وقتی سه چهار بار صحبت کردیم همدیگر را درک می کردیم. ما اجازه دادیم یولیان ناگلزمان خودش باشد و در مورد توخل نیز همین گونه خواهد بود."

1835948

دیدگاه‌ها