کد خبر : 1897705 | 07 فروردين 1402 ساعت 11:46 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

در روز برکناری کونته: رتگی تیتر یک روزنامه‌های ایتالیا

روزنامه‌های ایتالیایی یک روز بعد از پایان کار کونته در تاتنهام تیتر یک خود را به متئو رِتِگی، ستاره جدید خط حمله لاجوردی پوشان اختصاص دادند.

در روز برکناری کونته: رتگی تیتر یک روزنامه‌های ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا بعد از شکست مقابل انگلیس شب گذشته توانست با دو گل از سد مالت گذشته و شرایط خود در دور انتخابی یورو 2024 را کمی بهتر کند. در همین شب شاهد برکناری آنتونیو کونته از هدایت تاتنهام هم بودیم تا روزنامه‌های ایتالیایی بخش اصلی صفحه اول خود را به این دو موضوع اختصاص دهند.

گاتزتا دلا اسپورت صفحه اول خود را به عکس بزرگی از متئو رتگی اختصاص داده و با اشاره به درخشش انفرادی او در شبی که ایتالیا خیلی خوب نبود تیتر زد: "رتگی آماده بود، ایتالیا نه!"
در صفحه اول این روزنامه با اشاره به تحولاتی که قرار است در ایتالیای نسل جدید رخ دهد نوشته است: "انقلاب هنوز نتیجه نداده اما تغییرات در مسیر درستی قرار دارد."
مطابق انتظار قطع همکاری آنتونیو کونته با باشگاه تاتنهام دیگر سوژه ای است که در صفحه اول گاتزتا دلا اسپورت دیده می‌شود که از آن به عنوان یک سورپرایز یاد شده است.

1835959

توتو اسپورت هم با انتشار عکسی از متئو رتگی و با کنایه به مشکلات گلزنی اخیر تیتر زده است: "ایتالیا حداقل گل می‌زند!"
این روزنامه با تمجید از ستاره ایتالیایی-آرژانتینی که در دومین بازی متوالی برای تیم ملی ایتالیا گلزنی کرد او را مایه آرامش مانچینی دانست که قرار است دوباره تیم ملی کشورش را متحول کند.
توتو اسپورت در کنار خبر برکناری کونته به یک خبر مهم دیگر اشاره کرده است. این روزنامه مدعی شد کارلو آنچلوتی برای هدایت تیم ملی برزیل به توافقات مهمی دست یافته است.

1835960

کوریره دلااسپورت هم همان عکسی را استفاده کرده که دیگر روزنامه‌های ایتالیایی از آن استفاده کرده اند. این روزنامه با تمجید از رتگی تیتر زد: "فقط رتگی..." این روزنامه عمکرد شاگردان مانچینی را ناامید کننده دانسته است.
کوریره در خبر برکناری کونته از استلینی به عنوان سرمربی موقت تاتنهام تا پایان فصل یاد کرده است. این روزنامه همچنین به سه دوئل تعیین کننده میلان و ناپولی طی هفته‌های اخیر اشاره کرده که می‌تواند برای این دو تیم بسیار سرنوشت ساز باشد.

1835961

دیدگاه‌ها