کد خبر : 1897743 | 07 فروردين 1402 ساعت 16:14 | 27.2K بازدید | 25 دیدگاه

مارتینز: جام جهانی برای مسی مهمتر از توپ طلاست

به عقیده امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتینی، لیونل مسی حاضر است هر هفت توپ طلای خود را با قهرمانی‌های ملی عوض کند.

مارتینز: جام جهانی برای مسی مهمتر از توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان باشگاه استون ویلا که بعد از درخشش در جریان قهرمانی اخیر آرژانتین در جام جهانی 2022 مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته در گفت و گو با گل از اینکه توانست لیونل مسی را در رسیدن به رویای فتح کوپا آمریکا و جام جهانی یاری کند ابراز خوشحالی کرد.

او در مورد حس خوب بازی کنار لیونل مسی گفت: "بازی کردن کنار مسی لذت بخش است. این چیزی است که همه ما وقتی پیر شدیم با افتخار به نوه هایمان خواهیم گفت. همه ما از موفقیت ها و افتخارات مسی اطلاع داریم و می دانیم که باید به آن احترام بگذاریم. او فقط به دنبال کسب موفقیت همراه با تیم ملی بود و وقتی در تیم حضور داشت، یکی از ما بود؛ لئو! برای همین بود که تیم عملکرد خوبی داشت."

1836023

دروازه بان تیم ملی آرژانتین در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت بالای جام‌های ملی برای مسی افزود: "وقتی بعد از قهرمانی در کوپا آمریکا از برزیل برمی‌گشتیم مسی خودش گفت که حاضر است تمام توپ طلاهای خود را پای کوپا آمریکا بدهد و اضافه کرد: «این تنها چیزی بود که کم داشتم.» من هم گفتم: «منم همینطور!» او به همه موفقیت های باشگاهی رسیده بود اما بازهم چیزی کم داشت. باعث افتخارم بود که توانستم در رسیدن به این هدف به مسی کمک کنم."

1836024

مارتینز با تاکید به بزرگی موفقیت‌های مسی که جام جهانی آن را کامل کرد گفت: "آن چه که مسی در دوران فوتبال خود انجام داد بزرگ و قابل توجه است. من کارم را در بالاترین سطح شروع کردم و در 35 سالگی قهرمانی جام جهانی شدم در حالی که انزو فرناندز فقط 21 سال داشت. این نشان می دهد که فوتبال چقدر سخت است. مسی هم به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در 35 سالگی قهرمان جام جهانی شد! دیوانه کننده است!"

1836025

دیدگاه‌ها