کد خبر : 1897744 | 07 فروردين 1402 ساعت 16:35 | 17.3K بازدید | 8 دیدگاه

فودن بعد از عمل جراحی: زود برمی‌گردم

فیل فودن، ستاره باشگاه سیتی، بعد از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آپانتیس از حال خوب خود خبر داد.

فودن بعد از عمل جراحی: زود برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن در پیروزی 2-0 روز یکشنبه انگلیس مقابل اوکراین در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 حضور نداشت چرا که در لندن تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفت.

ستاره خط حمله سیتی به خاطر این جراحی فوری نه تنها بازی با اوکراین را از دست داد بلکه نمی‌تواند تیم باشگاهی خود منچسترسیتی را نیز در بازی حساس روز دوازدهم فروردین مقابل لیورپول همراهی کند.

او ساعاتی پس از عمل عکسی در اینستاگرام منتشر کرده و از حال خوب خود خبر داد. ملی پوش سیتی در کنار عکس خود روی تخت بیمارستان نوشت: «از همه پیام ها تشکر می‌کنم. حال خیلی بهتری نسبت به قبل دارم و به زودی برخواهم گشت.»

فودن در نیمه دوم دیدار با ایتالیا که به پیروزی 2-1 انگلیس انجامید به عنوان بازیکن تعویضی آخرین بازی خود را قبل از عمل جراحی آپاندیس انجام داد. مهاجم 22 ساله انگلیس در دقایق پایانی آن دیدار به خاطر اخراج لوک شاو که به تغییرات تاکتیکی غیرمنتظره انجامید، مجبور به ترک زمین شد.

او بعد از مرخص شدن از بیمارستان به تمرینات سیتی برمی‌گردد تا دوران توان‌بخشی را پشت سر گذاشته و آماده حضور دوباره در ترکیب شود. پپ گواردیولا علاوه بر تقابل با لیورپول طی هفته‌های آینده باید تیمش را در دیدارهای دشوار دیگر مقابل لسترسیتی و بایرن نیز به میدان بفرستد و بازگشت سریع فودن در این شرایط بسیار مهم خواهد بود.

1836027

دیدگاه‌ها