کد خبر : 1897755 | 07 فروردين 1402 ساعت 19:28 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

فلیک: قول می‌دهم جذاب و تماشاگرپسند بازی کنیم

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل بلژیک از این تیم به عنوان حریفی قدرتمند یاد کرد ولی گفت مانشافت بازی‌ای تماشاچی‌پسند و جذاب ارائه خواهد کرد.

فلیک: قول می‌دهم جذاب و تماشاگرپسند بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آلمان به عنوان میزبان رقابت‌های یورو2024 به صورت اتوماتیک به این رقابت‌ها صعود کرده و نیازی به حضور در بازی‌های مقدماتی که این روزها در اروپا در حال برگزاری است ندارد.

مانشافت برای آماده‌سازی خود تا پیش از تورنمنت سال آینده در فرصتهایی که در اختیار داشته باشد در بازی‌هایی دوستانه به میدان می‌رود. شاگردان فلیک در اولین بازی دوستانه خود بعد از جام جهانی قطر با درخشش نیکلاس فولکروگ موفق شدند پرو را 2-0 شکست دهند و فردا در یک بازی دوستانه به مصاف بلژیک می‌روند.

فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه به ستایش از قدرت تیم ملی بلژیک و سرمربی جدیدش پرداخت و وعده داد تیمش بازی‌ای جذاب ارائه خواهد داد.

1836042

بازی دوستانه با تیم ملی بلژیک
بلژیکی‌ها مربی جدیدی دارند و روحیه تازه‌ای پیدا کرده‌اند. آنها بازیکنانی برجسته دارند. بلژیکی توان این را دارد که با تراکم فوق‌العاده بالا دفاع کند و البته در زمان حمله هم عالی کار می‌کند. بلژیک به نظرم یکی از بهترین تیم‌های فعلی دنیا است. آنها برای ما حریف خوبی هستند که می‌توانیم با بازی در مقابل چنین حریفی کیفیت‌مان را محک بزنیم.

آلمان زمان مشخصی برای بازی کردن بازیکنان بایرن و دورتموند اختصاص داده؟
مهم این است که هیچکس در این بازی‌های دوستانه مصدوم نشود. ولی ما برنامه‌ای نداریم که مشخص کند فلان بازیکن جند دقیقه بازی کند. اگر بازیکنی خسته است یا در جریان بازی خسته می‌شود باید به ما بگوید. ولی بازیکنان بایرن و دورتموند به هر چهار روز یکبار بازی کردن عادت دارند.

ترکیب احتمالی آلمان در مقابل بلژیک
این را می‌توانم بگویم که به جای کای هاورتز، سرژ گنابری از ابتدا به میدان می‌رود. تیلو کهرر هم در پست دفاع وسط جانشین شلوتربک خواهد شد. به جز این نسبت به ترکیب ما مقابل پرو ممکن است یکی دو تغییر دیگر داشته باشیم.

قول می‌دهم آلمان تماشاگرپسند بازی کند
پیروزی همیشه برای ما شیرین و مفید است چرا که اعتماد به نفس تیم را بالا می‌برد. ولی معتقدم و قول می‌دهم که سبک و شیوه بازی ما هواداران را خوشحال و هیجان‌زده خواهد کرد.

1836043

دیدگاه‌ها